خبرگزاری کار ایران

رییسی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی کنی چهره‌ای وحدت بخش در میان جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۹۸۶

نگرانی همه گروه‌ها و اقشار مختلف نسبت به بیماری آیت‌الله مهدوی کنی این است که ایشان بر اساس تکلیف خود دیروز در کنار امام و امروز در کنار رهبری هستند.

معاون اول رییس قوه‌قضاییه از آیت‌الله مهدوی کنی به عنوان چهره‌ای وحدت بخش در جامعه یاد کرد و گفت: نگرانی همه گروه‌ها و اقشار مختلف نسبت به بیماری آیت‌الله مهدوی کنی این است که ایشان بر اساس تکلیف خود دیروز در کنار امام و امروز در کنار رهبری هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا جت‌الاسلام رئیسی پس از عیادت از آیت‌الله مهدوی کنی با حضور در جمع خبرنگاران شخصیت رئیس مجلس خبرگان را کم‌نظیر و بی‌نظیر خواند و با بیان اینکه ایشان در هر مقطعی از انقلاب که احساس وظیفه کردند به صحنه آمدند، گفت: هیچ چیز باعثنشد که آیت‌الله مهدوی کنی در زمانی که احساس وظیفه می‌کند وارد صحنه نشود. برخی خرده می‌گرفتند که اگر شما در این مسئله اعلام موضع کنید شخصیت شما آسیب می‌بیند ولی ایشان در خلوت می‌گفتند که امام به ما تکلیف‌مداری را آموخته‌ است.

معاون اول رییس قوه‌قضاییه با اشاره به نقش‌آفرینی آیت‌الله مهدوی کنی در مقاطع مختلف اظهار کرد: ایشان به عنوان شخصیت برجسته‌ای که همواره در مسائل مختلف ایفای نقش کرده، نقش الگودهی و بصیرت بخشی را به دیگران دارند. و دلیل نگرانی همه گروه‌ها و اقشار مختلف نسبت به بیماری آیت‌الله مهدوی کنی این است که ایشان بر اساس تکلیف خود دیروز در کنار امام و امروز در کنار رهبری هستند.

رئیسی از آیت‌الله مهدوی کنی به عنوان چهره‌ای وحدت‌بخش در میان جامعه یاد کرد و گفت: آیت‌الله مهدوی کنی برای کادر‌سازی در جهت آینده انقلاب بسیار تلاش کرد. پس از دوران نخست‌وزیری ایشان ناگهان کارها را رها کرده و دانشگاه امام صادق را برقرار کردند و امروز می‌بینید که دانش‌آموخته‌های این دانشگاه در قسمت‌های مختلف مدیریتی کشور در حال فعالیت هستند که همه اینها ثمره تلاش‌های آیت‌الله مهدوی کنی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز