خبرگزاری کار ایران

محمد مرسی:

اشتباهاتی مرتکب شدم اما در امانت خیانت نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۳۵

از هیچ تلاشی برای مبارزه با فساد و قانون شکنی فروگذار نکرده است و در زمینه اقدامات انقلابی دچار اشتباهاتی شد اما در امانت خیانت نکرده و نمی‌کند.

«محمد مرسی» رئیس جمهوری برکنار شده مصر در نامه‌ای به مردم مصر تاکید که وی در دوران ریاست جمهوری‌اش اشتباهاتی مرتکب شد اما در امانت خیانت نکرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، رئیس جمهوری برکنار شده مصر در نامه‌ای که در صفحه اجتماعی وی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک که توسط «یحیی حامد» وزیر سرمایه گذاری و منشی ویژه مرسی منتشر شد خطاب به مردم مصر گفت که در دوران ریاست جمهوری‌اش اشتباهاتی را مرتکب شده است اما در امانت خیانت نکرده و نمی‌کند.

در این پیام مرسی از کسانی که آنها را «انقلابی» توصیف کرد خواست که متفرق نشده و به انقلاب مسالمت آمیز خود ادامه دهند.

در این نامه که مرسی آن را به نام «رئیس جمهوری مصر عربی» منتشر کرد آمده است که اکثریت مردم مصر با سکوت خود در نمایش منصوب کردن رهبر کودتا به عنوان رئیس جمهور صدای خود را جهان رساندند.

وی در درباره دوران ریاست جمهوری نیز تاکید کرد که از هیچ تلاشی برای مبارزه با فساد و قانون شکنی فروگذار نکرده است و در زمینه اقدامات انقلابی دچار اشتباهاتی شد اما در امانت خیانت نکرده و نمی‌کند.

رئیس جمهوری برکنار شده در ادامه تصریح کرد که همه ملت های آزاده جهان نظام کودتا در مصر را به علت ادامه انقلاب مسالمت آمیز مصری‌ها به رسیمت نمی‌شناسند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز