خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفتگو با ایلنا:

حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری خود زنی سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۴۰۵

احمدی نژاد از جریان انحرافی اعلام برائت کند / ملت بزرگ ایران، فعالان سیاسی، نخبگان و همه کسانی که سرنوشت کشور را رقم می زنند یک بار به ایشان رای دادند و نتیجه آن چیزی شد که امروز شاهد هستیم وهمچنان نیز هزینه آن را می پردازیم.

دبیر کل حزب ایران زمین شرکت احمدی نژاد را در عرصه رقابت انتخابات آینده ریاست جمهوری یک نوع خودزنی توصیف کرد و افزود: من حضور وی را در عرصه رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری آینده منتفی می دانم.

ابوالقاسم رئوفیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص ادعای اخیر برادر احمدی نژاد در خصوص فاصله گرفتن احمدی نژاد از مشایی و میزان محتمل بودن صحت چنین ادعایی، خاطرنشان کرد: یکی از شروط موفقیت احمدی نژاد در عرصه سیاسی و استقبال اصولگرایان از وی این است که وی از جریان انحرافی اعلام برائت کند.

دبیر کل حزب ایران زمین با بیان اینکه من جدا شدن احمدی نژاد از مشایی را امری بعید می دانم، گفت: جدا شدن احمدی نژاد از مشایی به مثابه جدا شدن دوقلوهای به هم چسبیده ای است که باید با جراحی آنها را از هم جدا کرد آن هم با ظرافت هایی که این جراحی می طلبد.

وی ادامه داد: اینکه امروز به قول برادر وی، احمدی نژاد تصمیم به جدایی از مشایی گرفته است به اعتقاد من اتفاق غیر قابل باوری است مگر اینکه معجزه ای صورت گرفته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین اظهار داشت: چنانچه چنین اتفاقی صحت داشته باشد می توان گفت که بر این اساس احمدی نژاد با این اقدام بر روی عقاید و مسائلی که در گذشته به وجود آورده خط قرمز خواهد کشید و بطلان آن را اعلام عمومی خواهد کرد.

رئوفیان گفت: ما آرزو داریم که همه در مسیر مستقیم و منویاتی که امام راحل که این روزها نیز یادآور عزم و اراده پولادین امام در اشاعه معروف و اسلام ناب است قرار گیرند و این بسیار خوشحال کننده است که انسان بتواند خود را از این همه پیرایه و آنچه در واقع موجبات انحراف را فراهم می آورد جدا کند و در مسیر درست قرار گیرد.

دبیر کل حزب اراده ملت در پاسخ به این سوال که آیا احمدی نژاد در صورت وارد شدن به عرصه انتخابات ریاست جمهوری با اقبال مواجه خواهد شد یا خیر؟ با یادآوری این که آزموده را آزمودن خطا است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، فعالان سیاسی، نخبگان و همه کسانی که سرنوشت کشور را رقم می زنند یک بار به ایشان رای دادند و نتیجه آن چیزی شد که امروز شاهد هستیم وهمچنان نیز هزینه آن را می پردازیم.

وی شرکت احمدی نژاد را در عرصه رقابت انتخابات آینده ریاست جمهوری یک نوع خودزنی توصیف کرد و افزود: من حضور وی را در عرصه رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری آینده منتفی می دانم لذا احمدی نژاد می تواند در عرصه های دیگری به نظام خدمت کند و فکر می کنم خود ایشان نیز تا کنون به این باور رسیده باشد که با آن سبک و روشی که ایشان در گذشته پیش گرفته بودند نمی توان مملکت را اداره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز