خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور:

طلاب با تلاش و همت در فضای مجازی تاثیر گذار باشند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۷۲

طلاب حوزه‌های علمیه باید از ظرفیت‌هایی‌ که خداوند در اختیار آنها قرار داده است به نحو احسن استفاده کنند / آنچه خداوند از انسان طلب می‌کند رسیدن به مسیر بندگی او است.

ایلنا: عضو شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه طلاب می‌توانند با تلاش و همت بلند در فضای مجازی تاثیر‌گذار باشند، گفت: طلاب از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود‌رضا جمشیدی در دیدار طلاب مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) قم، با بیان اینکه ماه شعبان مقدمه‌ای برای درک بهتر ماه رمضان است، اظهار داشت: ماه شعبان ماهی است که انسان می‌تواند به شاخه‌های درخت طوبی متصل ‌شود.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) در مورد مناجات شعبانیه افزود: مناجات شعبانیه تنها مناجاتی است که تمام اهل‌بیت‌(ع) بر آن مداومت داشتند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور، نیمه شعبان را شب قدر کوچک شده برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از اولیا و بزگان دین سعی می‌کردند که در نیمه شعبان مورد عنایات امام زمان‌(عج) قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم یادآور شد: آنچه خداوند از انسان طلب می‌کند رسیدن به مسیر بندگی او است.

وی ادامه داد: طلاب حوزه‌های علمیه باید از ظرفیت‌هایی‌ که خداوند در اختیار آنها قرار داده است به نحو احسن استفاده کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به طلاب تاکید کرد: دین خدا را باید شناخت و این راهی است که شما طلاب آن را طی می‌کنید.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی افزود: آگاهی که شما طلاب حوزه‌های علمیه نسبت به دین خدا کسب می‌کنید راه را برای شما باز خواهد کرد.

وی به آثار فراگیری علوم اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: فراگیری علوم اسلامی، انسان را مرغوب می‌کند و مورد عنایت خداوند قرار می‌دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور ادامه داد: اگر دین خدا را خوب فرا بگیریم و به آن عمل کنیم در جامعه تاثیر‌گذار خواهیم شد.

وی افزود: علم نوری است که خداوند به دل هر کس بخواهد می‌تاباند و این جز با ارتباط با اهل‌بیت(ع) میسر نخواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به وضع حجاب و عفاف در جامعه بیان کرد: شما طلاب خواهر به عنوان الگو‌های عفاف و حجاب در جامعه هستید.

حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی به فعالیت بیش از دو هزار طلبه وبلاگ‌نویس در حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و خاطر‌نشان ساخت: طلاب می‌توانند با تلاش و همت بلند در فضای مجازی هم تاثیر‌گذار باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز