خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

جانشین میرولد تعیین نشده است / سند متقنی برای پناهنده شدن دانایی‌فر وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۲۶

در سفر به پاکستان رسما با نخست‌وزیر، فرماندهان نظامی و وزرای خارجه و کشور پاکستان موضوع جمشید دانایی‌فر را مطرح کردیم و مستندات خود را نیز در این زمینه به آنها ارائه نمودیم و آنها نیز این قول را دادند که موضوع را پیگیری و پاسخ های لازم را به ما ارائه نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست شورای معاونین از مجموعه وزارت کشور به عنوان تیمی منسجم، همراه و قوی نام برد و گفت: تا زمان معرفی معاون جدید سیاسی وزارت کشور، خود عهده‌دار این مسوولیت خواهم بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تصمیمات مورد نظر درخصوص معاون جدید سیاسی تصرح کرد: امروز در جلسه شورای معاونین، آقای سید کاظم میرولد نیز حضور داشتند و مطالبی را بیان کردند.

وزیر کشور ادامه داد: با توجه به ارادتی که نسبت به آقای میرولد از سال ۷۱ تاکنون داشته‌ام پس از انتخابم به عنوان وزیر کشور، از وی تقاضا کردم تا در مجموعه این وزارتخانه با بنده همکاری نمایند و ایشان از بدو ورود به وزارت کشور، اساس همکاری را برای یک دوره موقت تا زمان استقرار استانداران بنا نهاده بودند.

رحمانی فضلی گفت: اصرار زیادی داشتیم که از خدمات آقای میرولد کماکان بهره بگیریم اما با توجه به شرایطی که برای ایشان پیش آمده، امروز در شورای معاونین از دوستان خداحافظی کردند.

وی فزود: خلاء ایشان در وزارت کشور برای ما سخت و مشکل خواهد بود اما با توجه به اینکه ما رضایت خاطر ایشان را می خواهیم، ضمن اینکه مقرر شد همواره در امور مشاوره‌ای به وزارت کشور کمک کنند، با رفتنشان موافقت شد.

وزیر کشور ادامه داد: هنوز برای انتخاب معاون جدید سیاسی در مجموعه وزارت کشور روی شخصی فکر نکرده‌ام اما به زودی به جمع‌بندی می‌رسیم.

رحمانی فضلی در ادامه افزود: در جلسه شورای معاونین وزارت کشور در زمینه جشن ۲۴ خرداد که به مناسبت سالگرد انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود، مباحثی مطرح شد و مقرر است این مراسم در تالار وزارت کشور برگزار شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگاران در خصوص جمشید دانایی‌فر افزود: در سفر به پاکستان رسما با نخست‌وزیر، فرماندهان نظامی و وزرای خارجه و کشور پاکستان موضوع جمشید دانایی‌فر را مطرح کردیم و مستندات خود را نیز در این زمینه به آنها ارائه نمودیم و آنها نیز این قول را دادند که موضوع را پیگیری و پاسخ های لازم را به ما ارائه نمایند.

وی با اشاره به پیگیری موضوع از طریق دیپلماتیک اطلاع‌رسانی آن را زمانی دانست که بتوان اطلاعات دقیقی از آن موضوع داشت.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که خبر پناهنده شدن دانایی‌فر به آمریکا صحت دارد؟ گفت: ما هیچ سند متقنی در این باره نداریم و فکر نمی‌کنیم که این خبر درست باشد.

رحمانی فضلی اظهار داشت: همچنین در این جلسه بر آمادگی استانداران حول سیاست و محورهای ابلاغی دولت برای تدوین برنامه ششم تاکید و قرار شد استانداران نظرات خود را در این زمینه به وزارت کشور ارسال کنند.

وی ادامه افزود: همچنین گزارش استانداران درباره عملکرد یک ماهه طرح سلامت در استان‌ها نیز در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که گزارش کامل آن پس از جمع‌بندی تقدیم دولت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز