خبرگزاری کار ایران

حاضری در گفت‌وگو با ایلنا:

گفت‌وگوی میان جناح‌های سیاسی از رشد گروه‌های بی‌شناسنامه جلوگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۴۱۱

مأموران و کارگزارانی که نمی‌توانند اراده مردم را پیش ببرند و در برابر خودسری‌ها کوتاه می‌آیند باید بدانند که آنها کارگزاران دولت تدبیر و امید نیستند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: از مهمترین فواید گفت‌وگوی میان جناح‌های سیاسی جلوگیری از رشد گروه‌های بی‌شناسنامه و تندروی دو طرف است که می‌تواند به تامین منافع و امنیت ملی منجر شود.

علی محمد حاضری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص افزایش فعالیت گروه‌های تندروی خودسر در کشور گفت: با توجه به شناختی که در طی سال‌های گذشته از گروه‌های تندروی موسوم به خودسر به دست آورده‌ایم، باید بگویم آنچه به عنوان جریان خودسر شناخته می‌شود گروه‌هایی هستند که سران و مراکز فرماندهی‌شان اعلام نشده و به شکل سازمان‌یافته در جهت حفظ منافع باندی و جناحی عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه کوتاه آمدن دولت در برابر گروه‌های تندرو موجب صدمه دیدن پایگاه رای‌اش خواهد شد، اظهار داشت: در این مدت برخی از فرمانداران و کارگزاران دولت در برابر خواسته‌های فراقانونی آنها کوتاه آمده‌اند که این مسئله فشل‌کننده و خطرناک است.

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه دولت باید نشان بدهد که اراده برای اعمال قانون و برخورد با قانون‌شکنی‌ها را دارد، یادآور شد: مأموران و کارگزارانی که نمی‌توانند اراده مردم را پیش ببرند و در برابر خودسری‌ها کوتاه می‌آیند باید بدانند که آنها کارگزاران دولت تدبیر و امید نیستند چون دولت تدبیر و امید خواسته‌اش ایستادگی در برابر قانون‌شکنی و اجرای قانون است.

حاضری ادامه داد: حتی فرمانداران دولت گذشته نیز آنقدر خنثی نبودند و در جهت تحقق منویات و اراده رئیس‌جمهور وقت گام برمی‌داشتند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص پیشنهاد اخیر سعید حجاریان مبنی بر گفت‌وگو میان دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا ابراز داشت: جریان اصلاح‌طلب همواره اهل گفتگو و مدارا و به رسمیت شناختن مخالفان است و شعارش نیز زنده باد مخالف من است و با اصولگرایان اهل منطق نیز از گفتگو اجتناب نمی‌کنند.

وی ادامه داد: اگر این گفت‌وگوها انجام شود از یک سو ممکن است که اختلافات ناشی از سوءتفاهم‌ها حل گردد و از سوی دیگر مردم متوجه منطق طرفین خواهند شد.

دبیر کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تاکید کرد: یکی از مهمترین فواید گفت‌وگوی میان جناح‌های سیاسی جلوگیری از رشد گروه‌های بی‌شناسنامه و تندروی دو طرف است که می‌تواند به تامین منافع و امنیت ملی منجر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز