خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ارتباطات وروابط عمومی ها در استان زنجان صورت گرفت؛

حضور رییس روابط عمومی منطقه شمالغرب در همایش دهیاران و شوراهای زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۲۰۸

رییس روابط عمومی خطوط لوله ومخابرات منطقه شمالغرب کشور در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان زنجان و منطقه زنجانرود حضور یافت.

رییس روابط عمومی خطوط لوله ومخابرات منطقه شمالغرب کشور, گفت: در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و انجام عملیات عمرانی در حریم خطوط، احتمال خطر و بروز سانحه وجود دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان, سیدمهدی صفوی در این همایش با اشاره به لزوم رعایت حریم ایمنی مسیر خطوط لوله نفت توسط همجواران گفت: مسیر خطوط لوله نفت منطقه شمالغرب حدود دوهزار کیلومتر است و با توجه به توسعه شهرها و روستاها ضروریست برای جلوگیری از بروز حادثه، مسئولین شهری و روستائی نکات ایمنی لازم را برای همجواران حریم خطوط بیان کنند.

وی رعایت حریم خطوط لوله نفت را تلاش برای حفاظت از سرمایه های ملی خواند و از همه اقشار جامعه بخصوص دهیاران، کشاورزان، فرهنگیان، دانش آموزان، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و مقامات محلی خواست تا با تعامل هرچه بیشتر در حفاظت حریم خطوط لوله نفت سهیم باشند.

به گفته وی در صورت عدم رعایت نکات ایمنی و انجام عملیات عمرانی در حریم خطوط، احتمال خطر و بروز سانحه وجود دارد.

رییس روابط عمومی منطقه شمالغرب در ادامه خواستار انجام هماهنگی های لازم با مسئولین شرکت قبل از انجام هرگونه عملیات عمرانی و راه سازی گردیدتا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شود.

گفتنی است در پایان این همایش، بسته فرهنگی تهیه شده توسط روابط عمومی شامل هشدارهای ایمنی در بین شرکت کنندگان توزیع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز