خبرگزاری کار ایران

روایت نکو از احساس نمایندگان پس از دیدار با رهبری

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۹۵۷

ایشان بارها بحث" مبارزه " و تفکر مبارزه را به میان آوردند و تاکید کردند نتیجه تفکر مبارزه منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب شد و موفقیت های پس از آن در همه ی عرصه هاحاصل همین دید بود.

نماینده مردم بهارستان و رباط‌ کریم در بیان خود از احساسات نمایندگان با رهبری گفت: نمایندگان احساس می‌کردند تا کنون کمتر برای انجام کارهای مردم موفق بوده‌اند و باید بیش از این به فکر حل دغدغه‌های مردم مثل دغدغه‌های معیشتی و… باشند.

ابراهیم نکو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص دیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری با بیان اینکه نمایندگان منتظر چنین فرصتی بودند اظهار کرد: این دیدار تجدید روحیه‌ای برای نمایندگان به وجود آورد تا با توان بیشتری به کارشان ادامه دهند.

وی ادامه داد: زمانی که نمایندگان از جلسه بیرون آمدند احساس می‌کردند تا کنون کمتر برای انجام کارهای مردم موفق بوده‌اند و باید تلاش بیشتری را برای مردم انجام دهند. نمایندگان باید متوجه می‌شدند که بیش از این به فکر حل دغدغه‌های مردم مثل دغدغه‌های معیشتی و غیره باشند.

عضو هیت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: ایشان بارها بحث" مبارزه " و تفکر مبارزه را به میان آوردند و تاکید کردند نتیجه تفکر مبارزه منجر به پیروزی شکوهمند انقلاب شد و موفقیت‌های پس از آن در همه عرصه‌هاحاصل همین دید بود.

وی افزود: در شرایط فعلی و در تمام صحنه‌ها به خصوص نمایندگان مردم در مجلس باید به این امر توجه و آنرا سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم رباط کریم با بیان اینکه رهبری باز هم بر مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند گفت: بارها مقام معظم رهبری این مسئله را به نمایندگان گوشزد کردند و در تمام مراحل قانون‌گذاری توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند و در برنامه ششم توسعه نیز به آن توجه شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز