خبرگزاری کار ایران

دبیران و ناظران هیات رئیسه مجلس مشخص شدند / راهیابی بذر پاش به هیات رئیسه

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۷۴۹

در انتخاب ناظران هیات رئیسه مجلس نیز از ۲۷۱ رای ماخوذه، شریف حسینی با ۱۳۹ رای، محمد آشوری تازیانی با ۱۳۲ رای و بهروز نعمتی با ۱۱۲ رای به عنوان ناظران انتخاب شدند

انتخابات هیات رئیسه با انتخاب شش دبیر و سه ناظر تکمیل شد.

به گزار ش خبرنگار ایلنا در جلسه امروز مجلس، انتخاب سومین هیات رئیسه مجلس نهم در دستور کار نمایندگان بود که پس از انتخاب رئیس و نواب رئیس، انتخاب دبیران و ناظران هیات رئیسه انجام شد.

در انتخاب دبیران هیات رئیسه از ۲۷۶ رای ماخوذه، ضرغام صادقی با ۱۹۰ رای، محمد حسین فرهنگی با ۱۸۸ رای، مهرداد بذرپاش با ۱۶۷ رای، محمد دهقان با ۱۴۹، علیرضا منادی سپیدان با ۱۲۹ رای و حسین سبحانی نیا با ۱۲۰ رای به عنوان دبیران هیات رئیسه انتخاب شدند.

جواد جهانگیری‌زاده، اسماعیل کوثری، جواد هروی، امیر حسین قاضی زاده وشاهین محمدصادقی نیز برای دبیری هیات رئیسه نامزد شده بودند که رای کافی را کسب نکردند.

تنها تغییر صورت گرفته در دبیران هیات رئیسه جایگیزین شدن بذرپاش به جای محمدصادقی بود.

در انتخاب ناظران هیات رئیسه مجلس نیز از ۲۷۱ رای ماخوذه شریف حسینی با ۱۳۹ رای، محمد آشوری تازیانی با ۱۳۲ رای و بهروز نعمتی با ۱۱۲ رای به عنوان ناظران انتخاب شدند. احمدامیرآبادی، محمد آقانوری، محسن علیمردانی، محمد قسیم عثمانی و کمال علی‌پور نیز به عنوان ناظر هیات رئیسه نامزد شده بودند.

نعمتی عضو جدید هیات رئیسه به جای عبدالرضا مصری که پیش از این به عنوان ناظر بود وارد هیات رئیسه شد و عبدالرضا مصری به دلیل این که شب گذشته در فراکسیون رهروان ولایت رای نیاورده بود، امروز کاندید نشده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز