خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه:

ملت و مسئولان از مواضع هسته‌ای کوتاه نمی‌آیند / هشدار نسبت به افزایش جشن طلاق

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۲۶۱

این اسرائیل است که می‌خواهد دنیا را ببلعد و خدا را شکر که خدا به او نه عزت و نه قدرت داده است و غرب و آمریکا بدانند هر چند که آنها اسرائیل و صهیونیست‌ها را دوست خود می‌دانند اما صهیونیست‌ها دوست آنها نیستند و غرب باید از آنها فاصله بگیرد که این به نفع دنیا و آنهاست.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: نه ملت و نه دولت و نه رهبر انقلاب از مواضع هسته‌ای کوتاه نمی‌آیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر امروز تهران با اشاره به ابلاغ مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با جمعیت از سوی مقام معظم رهبری گفت: اصالت خانواده، مسئله تمدن اسلامی است و پسران و دختران ما باید به این تمدن افتخار کنند که به خانواده اهتمام داده و از پاشیدگی، گسست، پوچی و تباهی در غرب جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به افزایش طلاق در کشور اظهار داشت: اگر طلاقی رخ می‌دهد باید به ضرورت باشد و یک امر استثنایی است. باید ابراز تاسف کنم که برخی‌ها جشن طلاق می‌گیرند و برایش کارت پخش می‌کنند که این بسیار خطرناک و سمی برای کشتن فرهنگ جامعه اسلامی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه یکی از چیزهایی که موجب طلاق می‌شود، بی بند و باری است، تصریح کرد: اولین سود حجاب و عفاف به جیب دختران می‌رود. اگر حجاب و عفاف باشد، مرد یا زنی هوس باز نمی‌شود هر چند که به کوری دشمنان اسلام اکثر جوانان ما اینطور نیستند.

امامی کاشانی خطاب به دختران و پسران خاطرنشان کرد: از لذات دنیوی و دروغین دور شوید و به لذت‌های واقعی نزدیک شوید و به خانواده و همسر توجه کنید.

تولیت مدرسه عالی شهید مطهری ادامه داد: در سال ۸۸ شورای انقلاب مصوبه‌ای در این رابطه داشت که رئیس جمهور وقت نیز از آن حمایت کرد و همه دستگاه‌ها مخصوصا صداوسیما باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر یادآور شد: از ایثار، فداکاری و تقواست که می‌توان حماسه‌آفرینی کرد.

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران در پایان با اشاره به مذاکرات کشورمان با گروه ۱ + ۵ تاکید کرد: همانطور که ملت و مقام معظم رهبری بر آن هستند و از سوی دولت با ۱ + ۵ مطرح است باید حقوق ایران محفوظ بماند.

امامی کاشانی با تاکید بر اینکه نه ملت و نه دولت و نه رهبر انقلاب از مواضع هسته‌ای کوتاه نمی‌آیند، خاطرنشان کرد: این اسرائیل است که می‌خواهد دنیا را ببلعد و خدا را شاکریم که به او نه عزت و نه قدرت داده است. غرب و آمریکا بدانند هر چند که آنها اسرائیل و صهیونیست‌ها را دوست خود می‌دانند اما صهیونیست‌ها دوست آنها نیستند و غرب باید از آنها فاصله بگیرد که این به نفع دنیا و آنهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز