خبرگزاری کار ایران

" اس ام اس " برگزاری همایش " ما نگرانیم " در قم

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۲۱۳

این پیامک از طریق سامانه پیامکی به شماره " ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۳۷۰۰ " ارسال شده است / تلاش خبرنگار ایلنا برای برقراری تماس با معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم تا کنون بی نتیجه مانده است.

ایلنا: صبح امروز جمعه ۲ خردادماه ۱۳۹۳، پیامکی روی تلفن همراه برخی از مردم قم مشاهده شد که نشان می داد جمعی قصد برگزاری همایشی تحت عنوان " ما نگرانیم " را در قم دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، صبح امروز جمعی بدون آنکه شناسنامه سیاسی فرهنگی خود را اعلام کنند، با ارسال پیامک روی تلفن های همراه، از افراد مختلف دعوت کردند تا در همایشی تحت عنوان " ما نگرانیم " در قم شرکت کنند.

این پیامک از طریق سامانه پیامکی به شماره " ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۳۷۰۰ " و با این متن که " رهبر انقلاب: بنده نسبت به مسأله فرهنگ نگرانم؛ لبیک به نگرانی مقام معظم رهبری و مراجع تقلید(همایش ما نگرانیم) مدرسه فیضیه شنبه ۳/۳ ساعت ۱۷:۳۰ " برای برخی از مشترکین تلفن همراه ارسال شد.

هنوز جزئیات بیشتری از این همایش، که معلوم نیست آیا مجوزهای لازم را برای برگزاری از مسئولان مربوطه کسب کرده اند یا خیر، و سخنرانان احتمالی آن منتشر نشده است. معلوم نیست که آیا مسئولان حوزه علمیه قم در جریان برگزاری این همایش در مدرسه فیضیه که از مهمترین مدارس علمیه محسوب می شود، هستند یا خیر؟

تلاش خبرنگار ایلنا برای برقراری تماس با حجت الاسلام علی بنایی معاون سیاسی - امنیتی استانداری قم پیرامون برگزاری این همایش و طرح این سؤال که آیا برای برگزاری این همایش، مجوزهای لازم اخذ شده است یا خیر، تا کنون بی نتیجه مانده است.

خاطرنشان می شود که چندی پیش هم بولتنی بر علیه دولت تدبیر و امید به راحتی هر چه تمام تر در قم توزیع شد.

پیگیریهای ایلنا در این زمینه همچنان ادامه دارد و در صورت دریافت مطالب بیشتر در این باره، سریعا آن را منتشر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز