خبرگزاری کار ایران

گودرزی در پاسخ به ایلنا:

فعلاً امکان پرداخت وام ازدواج وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۳۱

حدود ۱.۵ میلیون نفر هم‌اکنون در نوبت دریافت وام ازدواج هستند اما بانک‌ها به دلیل اینکه برای آنها صرفه اقتصادی ندارد پول‌های خود را از صندوق مشترک خارج کردند.

وزیر ورزش و امور جوانان اظهار داشت: فعلاً به دلیل عدم وجود اعتبارات لازم امکان پرداخت وام ازدواج وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود گودرزی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در خصوص تعلل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات وام ازدواج گفت: حدود ۱.۵ میلیون نفر هم‌اکنون در نوبت دریافت وام ازدواج هستند اما بانک‌ها به دلیل اینکه برای آنها صرفه اقتصادی ندارد پول‌های خود را از صندوق مشترک خارج کردند.

وی افزود: طی رایزنی که با بانک مرکزی داشتم اعلام شد که فعلاً به دلیل عدم وجود اعتبارات لازم امکان پرداخت وام ازدواج وجود ندارد.

گودرزی در خصوص عضویت فامیلی در هیات مدیره پرسپولیس گفت: من چنین چیزی را تایید نمی‌کنم روز گذشته نیز این مسئله در جلسه ای اعلام شد که ممکن است در یک سازمان دو نفر با یکدیگر نسبت دوری داشته باشند اما این اتفاق خاصی نیست.

وی افزود: رسول خادم در فدراسیون کشتی و امیررضا خادم در معاونت پارلمانی وزارت ورزش است. این دو نفر اگرچه برادر هستند، اما شخصیت‌های مختلفی با یکدیگر دارند و در هیچ جای قانون نیز نیامده است که نسبت داشتن افراد جرم و خلاف محسوب می‌شود.

گودررزی یادآور شد: اگر وجود نسبت فامیلی منجر به برداشت بیت المال شود، دارای اشکال است اما اگر در مجموعه‌ای باعثدستاوردی شود، بسیار پسندیده است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اعتراضات پیش آمده در مورد لباس‌های تیم ملی فوتبال و شرکت تهیه کننده این لباس ها، گفت: اساساً در مورد آنچه که من پیگیری کردم اشکالی وجود ندارد.

این مسئله نوعی اختلاف سرمربی با این شرکت برای دریافت مبلغی از این موسسه بوده است. به صورت عرف سرمربی توقع داشته که مبلغی هم از سوی اسپانسر به او پرداخت شود که با امتناع این موسسه سرمربی در این خصوص موضع گرفته است.

وی ادامه داد: کیفیت این لباس‌ها مناسب است، و این لباس ها متعلق به برند معتبر اروپاست که فدارسیون نیز آن را تایید کرده است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال نیز گفت: این بازی‌ها را خود سرمربی تیم تعیین می‌کند و فدراسیون و وزارت ورزش برای تامین اعتبارات در این خصوص مشکلی نداشته است و وظیفه خود را طبق برنامه ای که سرمربی داده انجام می‌دهیم. در همین راستا اردوهای سه گانه تیم ملی در حال برگزاری است.

وی در خصوص بحثجدایی وزارت ورزش و جوانان از یکدیگر گفت: شاید اتصال این دو مجموعه به یکدیگر منطقی نبوده و سنخیتی با هم نداشته باشند برای همین شورای راهبردی تاسیس شد که یکی از وظایف آن پردا ختن به همین مسئله است. بر همین اساس اگر این شورا به این تشخیص برسد که باید این دو مجموعه از یکدیگر تفکیک شود و یا این که روال موجود ادامه پیدا کند، ما تصمیمات این شورا را پیگیری خواهیم کرد.

گودرزی در خصوص بحثخصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: این مسئله هم اکنون نیز مطرح است. این موضوع در اختیار وزارت ورزش است و تعیین کننده آن شخص وزیر است. در قانون بودجه امسال ما موظف هستیم که در پایان سال جاری بحثخصوصی سازی این باشگاه را انجام دهیم.

وی افزود: این بحثدر هیات دولت نیز مطرح شده و برای نوع واگذاری و ایجاد مدلی برای این واگذاری کمیته ای تشکیل شده است تا منافع هواداران دو باشگاه نیز تعیین شود. امیدواریم هر چه زودتر این موضوع انجام شود. چرا که ما نیز به دنبال یک مدل مطلوب برای واگذاری این دو باشگاه هستیم تا لطمه ای به این دو باشگاه نخورد.

گودرزی در پایان با اشاره به فرا رسیدن هفته جوان گفت: ما برای این هفته برنامه های مختلفی داریم که معاونت جوانان آن را اعلام خواهد کرد ما در پی آن هستیم که هفته جوان هر چه پر رونق‌تر و گرمتر برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز