خبرگزاری کار ایران

دریادار تنگسیری:

سرعت ساخت استحکامات رزمی و دفاعی دریایی سپاه باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۵۳۴

سپاه در هر عرصه ای نماد کار و مدیریت جهادی است و مجموعه مهندسی یکی از مجموعه های موفق و نمونه در نمایش واقعی این نوع از کار و مدیریت است.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه با تأکید بر جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل، گفت: سرعت ساخت استحکامات رزمی و دفاعی باید افزایش پیدا کند.

به گزارش ایلنا، دریادار علیرضا تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه در اولین همایش مدیران و مسئولان گروه‌های مهندسی این نیرو با محوریت نقد و بررسی عملکرد و چشم‌انداز فعالیت های آینده که در مجموعه شهید اثری نژاد بندرعباس برگزار شد، با تأکید بر جایگاه و اهمیت پدافند غیر عامل، گفت: سرعت ساخت استحکامات رزمی و دفاعی باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: در جریان عملیات اجرایی این پروژه ها، ضمن آنکه دقت و وسواس ویژه ای در کیفیت انجام کار صورت می گیرد، سرعت اجرا باید ارتقا پیدا کند.

تنگسیری ضمن تقدیر از گروه های مختلف مهندسی نیروی دریایی سپاه به ویژه گروه شهدای خلیج فارس، گفت: سپاه در هر عرصه ای نماد کار و مدیریت جهادی است و مجموعه مهندسی یکی از مجموعه های موفق و نمونه در نمایش واقعی این نوع از کار و مدیریت است.

وی افزود: بر اساس راهبردی که مقام معظم رهبری تعیین فرموده اند، فعالیت و تحرک جاری این مجموعه نیز باید همچنان الگوی بی نظیری از کار و مدیریت جهادی را برای سایر مجموعه های عمرانی و مهندسی به نمایش بگذارد و نتایج حاصل از آن را در خدمت اهداف و برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دهد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود به تاریخچه پرفراز و نشیب منطقه خلیج فارس و حضور بیگانگان و استعمارگران در این منطقه اشاره کرد و گفت: قدرت های سلطه گر جهانی طی سال های متمادی در منطقه خلیج فارس حضور داشتند به طوری که پس از سال ها حضور سلطه جویانه پرتقالی ها در منطقه، جای خود را با انگلیسی ها عوض کردند و در حال حاضر نیز آمریکایی ها به بهانه های مختلف در این منطقه حضور فعال دارند.

وی افزود: روحیه ضد استبدادی و ضد استکباری مردم ایران به بسیج نیرو و شکل گیری اعتراضات و تحرکات گوناگون انجامید تا اینکه پرتغالی ها و انگلیسی ها را از منطقه بیرون راندند و مطمئن باشید خواست و اراده مردم، ادامه حضور آمریکایی های زیاده خواه را نیز در منطقه تحمل نخواهد کرد.

تنگسیری گفت: کار و تلاش خارق العاده ویژگی مجموعه های مهندسی سپاه است و این ویژگی همچنان باید شأن و جایگاه خود را حفظ و تقویت کند.

وی افزود: آن چه به تلاش های ما ارزش و اعتبار بخشیده، حرکت توأم با ایمان و معنویت و آمیخته با اخلاص و از خودگذشتگی است و لذا رشد معنویت و تقویت برنامه های تعالی معنوی بر ارزش و اعتبار کار و فعالیت های ما خواهد افزود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز