خبرگزاری کار ایران

در پایان مأموریت سفیر ایران در لبنان صورت گرفت:

خداحافظی رکن آبادی با میشل سلیمان

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۸۹

بدون شک روابط موجود میان دو ملت ایران و لبنان دارای سابقه ای تاریخی بوده و با درایت مقامات دو کشور، این روابط بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در پایان ماموریت خود در لبنان با میشل سلیمان رئیس جمهور لبنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس جمهور لبنان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر جمهوری اسلامی ایران در دوره ماموریت خود در لبنان در راستای تقویت روابط دو کشور اظهار داشت: از خصوصیات بارز سفرای جمهوری اسلامی ایران در لبنان، حفظ و تقویت روابط با کلیه شخصیت ها و جریان های مختلف سیاسی و مذهبی لبنان است.

میشل سلیمان با ابلاغ سلام به روحانی و دیگر مقامات جمهوری اسلامی ایران به سفرهای متعدد خود به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره شاهد رشد ممتاز روابط دو کشور در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و علمی بودیم و امیدواریم این روند همچون گذشته ادامه داشته باشد.

غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با اشاره به توافقنامه های امضای شده میان دو کشور در چند سال اخیر از مساعدت های رئیس جمهور و دیگر مسئولین لبنانی در این راستا تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: بدون شک روابط موجود میان دو ملت ایران و لبنان دارای سابقه ای تاریخی بوده و با درایت مقامات دو کشور، این روابط بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را از خصوصیات بارز ملت لبنان برشمرد و اظهار داشت به دلیل همجواری لبنان با فلسطین اشغالی، این کشور از جایگاه ویژه ای در منطقه برخوردار است.

لازم به ذکر است رئیس جمهور لبنان در این دیدار لوح تقدیر ریاست جمهوری لبنان را به سفیر جمهوری اسلامی ایران تسلیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز