خبرگزاری کار ایران

رکن آبادی:

ایران حامی ثبات در لبنان است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۴۷۰

آنچه که برای جمهوری اسلامی ایران در درجه اول اهمیت قرار دهد حفظ همبستگی مردم لبنان در مقاومت علیه اشغال‌گری رژیم صهیونیستی می باشد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در دیدار رهبر مسیحیان مارونی لبنان تاکید کرد که ایران حامی ثبات در لبنان است.

به گزارش ایلنا، غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان با کاردینال بشاره راعی رهبر مسیحیان مارونی لبنان، انطاکیه و سایر مناطق مشرق زمین ملاقات و در خصوص تحولات لبنان و منطقه با وی گفتگو کرد.

بشاره راعی در این ملاقات با اشاره به جایگاه مهم جمهوری اسلامی ایران در منطقه اظهار داشت: در راستای مصالح مشترک دو کشور خواستار بهترین روابط با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مهم منطقه ای و یک کشور دوست هستیم.

رهبر مسیحیان مارونی لبنان انتخابات ریاست جمهوری لبنان را بسیار حساس و با اهمیت ارزیابی کرد و بر ضرورت توافق جریان های مختلف سیاسی لبنان در سریع ترین زمان ممکن، تاکید ورزید.

غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز با اشاره به جایگاه ممتاز لبنان در منطقه، همزیستی مسالمت آمیز طوایف مختلف لبنانی در کنار یکدیگر را از مهمترین خصوصیات بارز این کشور برشمرد و اظهار داشت: همزیستی مسالمت آمیز مردم لبنان الگوی مناسبی برای دیگر کشورهای منطقه به شمار می رود.

رکن آبادی با تاکید بر اصول ثابت کشورمان در حمایت از ثبات و استقرار لبنان اظهار داشت: آنچه که برای جمهوری اسلامی ایران در درجه اول اهمیت قرار دهد حفظ همبستگی مردم لبنان در مقاومت علیه اشغال گری رژیم صهیونیستی می باشد. از این رو جمهوری اسلامی ایران همواره در راستای تقویت همگرایی جریان های مختلف سیاسی لبنان تلاش کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز