خبرگزاری کار ایران

نادر قاضی پور در مخالفت با طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده:

اختلافات بین شوراها با این طرح چندین برابر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۲۳

این طرح باعثشده درآمدهای شهرداری‌ها کاهش یابد و کسری اعتبار از سهم درآمد به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و کاهش اعتبارات عمرانی به وجود می‌آید.

نمایندگان مخالف طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده به افزایش معضلات شهرهای کمتر توسعه یافته با تصویب این طرح اشاره کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی به مخالفت با طرح الحاق یک تبصره به ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده به اظهار نظر پرداختند.

نادر قاضی پور در مخالفت با این طرح، آن را با اصل ۷۵ قانون اساسی مغایر دانست و گفت: اکنون اعتبارات درآمدهای دولتی در قانون بودجه ۹۳ هزینه می‌شود که طرح مذکور علاوه بر مغایرت با اصل ۷۵ قانون اساسی با اصل ۱۰۰ این قانون و ماده ۱۱۷ قانون برنامه پنجم توسعه نیز مغایرت دارد لذا نیاز به دو سوم رای نمایندگان است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر این اعتبارات دست شوراها برسد باعثمی‌شود تا شوراها در کارهای غیر از حوزه خود دخالت کند در بعضی از شهرها اختلافات عدیده ای بین شوراها است که با این طرح مشکلات چندین برابر می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح باعثشده درآمدهای شهرداری‌ها کاهش یابد و کسری اعتبار از سهم درآمد به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و کاهش اعتبارات عمرانی به وجود می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز