خبرگزاری کار ایران

دریادار فدوی در بازدید از پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع):

قدرت معنوی به تجهیزات و ادوات و تاکتیک‌ها اثر و برکت می‌بخشد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۲۰

در جریان این بازدید، پمپ بنزین اسکله شهید اسحاقی نیز با حضور سردار فدوی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت واقعی ما در پرتو ایمان و معنویت شکل می گیرد و اگر این نباشد، ابزار و ادوات و تاکتیک مانند کالبدی بی روح عمل خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، دریادار پاسدار علی فدوی در بازدید از پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) نیروی دریایی سپاه در استان مازندران، حفظ و تقویت توانمندی و آمادگی های دفاعی و رزمی را یک اصل حیاتی و بدون تاریخ مصرف توصیف کرد و افزود: آن چه در جبهه ما به تجهیزات و ادوات و تاکتیک های ما در مقابله با دشمن اثر و تأثیر و برکت می بخشد، همین قدرت معنوی است.

وی در بخش دیگری از این نشست ضرورت پیگیری دقیق و در عین حال کارشناسانه برنامه های تعالی معنوی را یادآور شد و از اهتمام و مجاهدت یکایک فرماندهان، مدیران و رزمندگان پایگاه دریایی ثامن الحجج(ع) در پیگیری برنامه‌های آمادگی رزم و تعالی و تقویت بنیه معنوی تشکر و بر پیگیری مستمر بر اصول نگهداری از تأسیسات و تقویت آنها تأکید کرد.

بنابراین گزارش، در جریان این بازدید، پمپ بنزین اسکله شهید اسحاقی نیز با حضور سردار فدوی افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز