خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

رهبر معظم انقلاب درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین دِهِشت را تسلیت گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۹۷۶

این روحانی با اخلاص و خدمتگزار، عمر شریف خود را یکسره در خدمت اهداف اسلامی و ترویج دین و اخلاق و معنویت نهاده و بی هیچ ادّعا و توقع، وظائف و خدمات گسترده‌ای را برعهده گرفته بود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت روحانی با اخلاص و خدمتگزار، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا دِهِشت را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

با تأسف و تأثر خبر درگذشت دوست دیرین خود مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ رضا دِهِشت رحمة‌الله علیه را دریافت کردم. این روحانی با اخلاص و خدمتگزار، عمر شریف خود را یکسره در خدمت اهداف اسلامی و ترویج دین و اخلاق و معنویت نهاده و بی هیچ ادّعا و توقع، وظائف و خدمات گسترده‌ای را برعهده گرفته بود. اینجانب در سالیان متمادی دوستی و رفاقت، همواره آن عالِم بزرگوار را برخوردار از تقوا و صدق ایمان و دیانت یافتم و امیدوارم خداوند روح ایشان را مشمول فضل و رحمت و بشارت خود قرار دهد.

به خانواده و فرزندان مکرم و دوستان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم و صبر و اجر برای آنان از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای

۲۸ / اردیبهشت / ۱۳۹۳

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز