خبرگزاری کار ایران

امیر صباحی فرد عنوان کرد:

عملیاتی شدن تمام سامانه‌های پدافند هوایی

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۸۰۰

ر بحثسامانه‌ها و تجهیزات ما توانسته‌ایم تمام سامانه هارا آماده به کار و عملیاتی حفظ کنیم، چراکه تعدادی از این سامانه‌ها به خاطر تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ما انجام شده بود از مدار عملیاتی خارج شده بود اما امروز با دانش و ابتکار جوانان پدافند هوایی همه این سامانه‌ها عملیاتی و در مدار قرار دارند.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: سلسله مراتبی که از مرکز آموزش درجه داری اراک بازدید کردند همه متفق‌القول اعلام کردند که می‌توان این مرکز را اولین مرکز آموزش نظامی از هر لحاظ دانست.

به گزارش ایلنا، مراسم صبحگاه مشترک قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور امیر علی‌رضا صباحی فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) و کارکنان ستاد این قرارگاه برگزار شد.

امیر صباحی فرد در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب گفت: با همت و مشارکت تک تک کارکنان، قرارگاه روز به روز شاهد رشد و تعالی است و هر روز در همه عرصه‌ها برگ زرینی بر افتخارات پدافند افزوده می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: امسال و در اوایل اردیبهشت ماه ما افتتاح مرکز آموزش درجه داری اراک را داشتیم که بحمدالله این کار به نحواحسن و با تلاش همه ارکان قرارگاه انجام شد و این مرکز اقدام به پذیرش دانش پژوه کرد و سلسله مراتبی که از این مرکز بازدید کردند همه متفق‌القول اعلام کردند که می‌توان این مرکز را اولین مرکز آموزش نظامی از هر لحاظ دانست.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پایان افزود: در بحثسامانه‌ها و تجهیزات ما توانسته‌ایم تمام سامانه‌ها را آماده به کار و عملیاتی حفظ کنیم، چراکه تعدادی از این سامانه‌ها به خاطر تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ما انجام شده بود از مدار عملیاتی خارج شده بود اما امروز با دانش و ابتکار جوانان پدافند هوایی همه این سامانه‌ها عملیاتی و در مدار قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز