خبرگزاری کار ایران

سردار جزایری:

نباید هرگونه اعتراض نسبت به ناهنجاری‌ها مخالف‌خوانی با دولت قلمداد شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۷۹۹

در بررسی تعدادی از نشریات کشور به وضوح جای پای دشمن و مطالبه دین‌گریزی و ضد دینی مشاهده می‌شود و مجموعه رسانه‌های وابسته به جریان فتنه با القاب گوناگون اطلاح‌طلبی در راستای استراتژی براندازی حکومت دینی، با به کارگیری تاکتیک‌های مشابه دهه هفتاد و هشتاد، به دو شکل علنی و مخفی در حال برنامه‌ریزی و اقدام هستند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نباید جو کشور و جامعه به سمت و سویی برود که هرگونه اعتراض نسبت به ناهنجاری‌ها، مخالف‌خوانی با دولت قلمداد شود، اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمن در جنگ نرم، موضوع‌سازی و مشغول سازی است. دشمن سعی دارد بدین‌ وسیله با اصلی سازی موضوعات فرعی، توجه به حوزه فرهنگ را کم رنگ سازد تا بتواند راهبردها، تاکتیک‌ها و برنامه‌های خود در جامعه را پیگیری و اهداف خود را عملی سازد.

به گزارش ایلنا، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در جمع تعدادی از اساتید و دانشجویان نیروهای مسلح با تبیین اقدامات و تاکتیک‌های دشمن و جریان‌های وابسته داخلی در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای کشور اظهار داشت: در بررسی تعدادی از نشریات کشور به وضوح جای پای دشمن و مطالبه دین‌گریزی و ضد دینی مشاهده می‌شود و مجموعه رسانه‌های وابسته به جریان فتنه با القاب گوناگون اطلاح‌طلبی در راستای استراتژی براندازی حکومت دینی، با به کارگیری تاکتیک‌های مشابه دهه هفتاد و هشتاد، به دو شکل علنی و مخفی در حال برنامه‌ریزی و اقدام هستند.

وی ضمن هشدار به حوزه‌های علمیه و دستگاه‌های فرهنگی و امنیتی کشور با تاکید بر اینکه امروز ما در اوج تهاجم فرهنگی با هدایت بیگانگان و کارگزاری عناصر داخلی هستیم و بیش از هر زمان بایستی این حوزه مورد مراقبت قرار گیرد، افزود: رصد مستمر و فراگیر رسانه‌ها، احزاب و جریانات سیاسی، از اولویت‌های مهم نیروهای ارزشی و سازمان‌های مسئول بوده و تقسیم کار میان دستگاه‌های ذیربط به منظور نظارت دقیق بر اقدامات خلاف جریان اصیل انقلاب و نظام اسلامی ضرورتی جدی بشمار می‌آید.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بررسی وقایع و رویدادهای دهه ۷۰ و ۸۰ و تأمل در مواضع و نحوه عمل جریان فتنه در آن سال‌ها، درس‌ها و عبرت‌های بسیاری داشته و بر همه دلسوزان نظام و انقلاب واجب است با مراجعه به اسناد و مدارک مربوط به آن دوره از ایجاد هرگونه خواب آلودگی و غفلت در برابر طیف فتنه‌گران جلوگیری بعمل آورند.

جزایری با اشاره به تلاش جریان منحرف و وابسته در هدف قرار دادن ارزش‌ها و باورهای دینی و انقلابی جامعه گفت: طراحان و سیاست گذاران اصلی کودتا علیه انقلاب اسلامی و عوامل اجرایی داخلی آنها از هر فرصتی برای استحاله ارزش‌ها، اصول و باورهای اصیل انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و با وجود تحمل شکست سخت در فتنه ۸۸ از غفلت برخی دستگاه‌ها و عناصر تاثیرگذار بهره‌برداری و با بازیابی خود مجدداً وارد صحنه شده‌اند.

وی در تبیین و بر شماری مصادیق غفلت و خواب آلودگی در عرصه فرهنگی، سیاسی و رسانه‌ای یادآور شد: یکی از مصادیق غفلت و خواب آلودگی آن است که مراکز مسئول علمی، آموزشی، پژوهشی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی کشور ندانند در رسانه‌ها و محافل جریان مخالف نظام چه می‌گذرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور افزود: کافی است این مراکز تأمل لازم را در رسانه‌های معاندین و طیف مسأله دار داخلی داشته باشند تا به عمق و دامنه‌ خطر این جریان خزنده وابسته و دگراندیش پی ببرند.

جزایری با اشاره به اینکه به دلیل همین غفلت‌ها و بی توجهی‌ها، مشابه دوره‌ زمانی فتنه ۸۸، سکولاریسم و لائیسم مجدداً سکولاریسم و لائیسم مجدداً سر در آورده است، گفت: جای تعجب و تأمل است که چرا دستگاههای مربوطه صرفاَ نظاره‌گر تخریب روح و ذهن مخاطبان رسانه‌های دگراندیش هستند و میدان اعمال قانون برای فتنه گران را خالی کرده‌اند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با تاکید بر اینکه نباید جو کشور و جامعه به سمت و سویی برود که هرگونه اعتراض نسبت به ناهنجاری‌ها، مخالف‌خوانی با دولت قلمداد شود، اظهار داشت: یکی از راهبردهای دشمن در جنگ نرم، موضوع سازی و مشغول سازی است، دشمن سعی دارد بدین‌وسیله با اصلی سازی موضوعات فرعی، توجه به حوزه فرهنگ را کم رنگ سازد تا بتواند راهبردها، تاکتیک‌ها و برنامه‌های خود در جامعه را پی گیری و اهداف خود را عملی سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز