خبرگزاری کار ایران

امیر اسماعیلی در مراسم اختتامیه جشنواره حدیثقرارگاه پدافند هوایی:

آثار مثبت انس با قرآن و احادیثدر یگان‌های پدافند هوایی مشهود است

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۶۰۷

امسال برای اولین بار شاهد حضور داشجویان پدافند هوایی در مسابقات حدیثهستیم و اینجای افتخار دارد که اولین دانشجویان پدافند در امور قرآنی و حدیثفعال هستند هر چند که دانشگاه پدافند تازه تأسیس است و هنوز کارهای زیادی دارد اما باید با قدرت در بحثقرآن و حدیثفعالیت نماید.

مراسم اختتامیه جشنواره حدیثقرارگاه پدافند هوایی با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه وحجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در این مراسم گفت: امسال برای اولین بار شاهد حضور داشجویان پدافند هوایی در مسابقات حدیثهستیم و اینجای افتخار دارد که اولین دانشجویان پدافند در امور قرآنی و حدیثفعال هستند هر چند که دانشگاه پدافند تازه تأسیس است و هنوز کارهای زیادی دارد اما باید با قدرت در بحثقرآن و حدیثفعالیت نماید.

امیر اسماعیلی اظهار داشت: آثار مثبت انس با قرآن و احادیثدر یگان‌های پدافند هوایی مشهود است و این تأثیر مثبت در تمام شئون زندگی افراد قابل لمس می‌باشد.

وی در پایان افزود: رسانه‌ها و جراید باید کارهای بیشتری برای اشاعه فرهنگ قران و حدیثدر جامعه و زندگی مردم داشته باشند و ماهم باید در تمام اماکن آموزشی پدافند هوایی انجمن‌های قرآن و حدیثراه‌اندازی کنیم تا این فرهنگ بیش از بیش در میان کارکنان ما اشاعه یابد و از برکات آن بهره ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز