خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اعتماد ملی در لرستان خبر داد؛

راه اندازی دفتر حزب اعتماد ملی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۶۴

امیدواریم با افتتاح و راه اندازی مجدد دفتر حزب بتوانیم در راستای سیاست های کلان نظام و مقام معظم رهبری و همگام با برنامه های رئیس جمهور با تدبیر گام برداریم.

دبیر حزب اعتماد ملی لرستان از شروع فعالیت مجدد این حزب در استان لرستان با افتتاح دفتر مرکزی در شهرستان خرم آباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت الاسلام سید مهدی موسوی دبیر حزب اعتماد ملی لرستان در جمع خبرنگاران لرستان گفت: با دمیدن نسیم تدبیر و امید و پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه سال گذشته بارقه امید در جامعه پدیدار شده است.

وی ادامه داد: در هشت سال گذشته با توجه به مشکلات عدیده مالی و کمبودهای فراوان و نیز تنگ نظری برخی، اکنون مردم امیدوارند در دولت تدبیر و امید مشکلات مردم بسیار کمتر از گذشته شود.

دبیر حزب اعتماد ملی لرستان گفت: به هر حال در شرایط جدید، حزب اعتماد ملی جزء احزابی است که این ظرفیت را دارد که بتواند خود را توسعه دهد و میزان اثرگذاری‌اش را بیشتر کند. امیدواریم با افتتاح و راه اندازی مجدد دفتر حزب بتوانیم در راستای سیاست های کلان نظام و مقام معظم رهبری و همگام با برنامه‌های رئیس جمهور با تدبیر گام برداریم.

وی حضور بازوند به عنوان استاندار لرستان را نقطه عطفی در توسعه استان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد با حضور مدیران همسو با دولت وکاردان در بدنه اداری استان مشکلات مردم لرستان مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز