خبرگزاری کار ایران

رضایی در پاسخ به ایلنا:

آمریکایی‌ها باید واقعیت‌های هسته‌ای ایران را بپذیرند / مذاکره کنندگان توجیه شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۲۱۳

ما در شرایط سختی قرار نداریم و گفته‌ایم که دنبال بمب اتم نیز نیستیم و برای این کار همه نوع تضمینی را داده‌ایم و باز هم شفاف‌سازی را به طور کامل خواهیم داشت / حاشیه‌پردازی‌هایی که موجب نگرانی یا سوء‌استفاده دشمن شود، قاعدتاً مضر است.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام از مذاکرات هسته‌ای که در وین در حال انجام است به عنوان سخت‌ترین دور مذاکرات یاد کرد و گفت: ‌آمریکایی‌ها باید تصمیم سختی بگیرند و واقعیت‌های هسته‌ای ایران را بپذیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محسن رضایی در حاشیه مجمع عمومی حزب اسلامی ایران زمین، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی براینکه ارزیابی وی از این دور از مذاکرات هسته‌ای، گفت: این دور، جزء سخت‌ترین دورهای مذاکرات است و قاعدتاً آمریکایی‌ها باید تصمیم سختی بگیرند و واقعیت‌های هسته‌ای ایران را بپذیرند.

وی ادامه داد: ما در شرایط سختی قرار نداریم و گفته‌ایم که دنبال بمب اتم نیز نیستیم و برای این کار همه نوع تضمینی را داده‌ایم و باز هم شفاف‌سازی را به طور کامل خواهیم داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید براینکه ما به هیچ وجه از فناوری هسته‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد، اظهار داشت: کسانی که در مذاکرات هستند توجیه شده‌اند و براساس چهارچوب‌های نظام حرکت می‌کنند و امیدواریم که با موفقیت کامل به کشور بازگردند.

رضایی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی براینکه توصیه‌تان به حاشیه سازان چیست؟، بیان کرد: نقد کار بسیار خوبی است ولی چهارچوب‌های نقد را باید رعایت کرد و انصاف را مدنظر قرار داد.

وی افزود: اگر نقد از مسیر خودش طی شود، می‌تواند کمک کننده مذاکره کنندگان باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حاشیه‌پردازی‌هایی که موجب نگرانی یا سوء‌استفاده دشمن شود، قاعدتاً مضر است.

رضایی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی براینکه آیا همایش دلواپسیم موجب سوءاستفاده دشمن شده است؟ ابراز داشت: من تحلیل روشنی از این حرکت ندارم اما توصیه می کنم که براساس نقد منصفانه حرکت کرده و سعی کنیم نکاتی که به ذهنمان می‌آید را شجاعانه و صادقانه ابراز کنیم تا همه از آن استفاده کنند.

وی در پایان درپاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا شما همچنان عضو جبهه ایستادگی هستید؟ تصریح کرد: من همیشه از این نوع احزاب حمایت کرده‌ام اما مستقیماً در آنها شرکت نکرده‌ام.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز