خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

تحرکات خودسرانه، حرکت انقلابی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۱۳۳

استاندار یزد با طرح این پرسش که آیا حرکت های خودسرانه بر علیه نظام و ارکان نظام است؟! تصریح کرد: بعضی دوستان در افراط و تفریط حرفهایی می زنند که اگر دقت کنند می بینند حرفهایی نسنجیده است.

استاندار یزد گفت: تحرکات خودسرانه، ‌ حرکت انقلابی نیست.

به گزارش ایلنا از یزد، سید محمد میرمحمدی ظهر امروز در ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با اشاره به برخی از اظهارات مبنی بر اینکه حرکت های خودسرانه، حرکتی انقلابی است و پیش از انقلاب هم صورت می گرفته، گفت: مگر حرکت های مردم پیش از انقلاب خود به خود بود؟ خیر! بلکه تحت فرمان امام خمینی بود و انقلاب رهبری داشت.

وی افزود: برخی متوجه نیستند چه می گویند چرا که حرکت‌های قبل از انقلاب علیه رژیم شاهنشاهی بود.

استاندار یزد با طرح این پرسش که آیا حرکت های خودسرانه بر علیه نظام و ارکان نظام است؟! تصریح کرد: بعضی دوستان در افراط و تفریط حرف‌هایی می‌زنند که اگر دقت کنند می‌بینند حرف‎هایی نسنجیده است.

وی تاکید کرد: ما حرکت‌های انقلابی را کاملاً سنجیده منظم و تحت رهبری انقلاب می دانیم و هر حرکتی خلاف نظر رهبری مشکل ایجاد خواهد کرد.

میرمحمدی در ادامه سخنان خود گفت: نظام ارکان دارد و هرگز نباید ارکان نظام لطمه ببیند مگر اینکه حرکتی، حرکت ضد انقلابی باشد که تکلیف آن روشن است.

وی برگزاری مراسم سالگرد امام راحل را فرصتی بر ای بهره گیری از مناعت طبع، ‌ بزرگواری، ‌ نورانیت و ظرفیت امام راحل دانست و ابراز امیدواری کرد تا این خصایص در جامعه فراگیر شود.

استاندار یزد گفت: دنیا از خشونت خوشش نمی آید و به صداقت، فرهنگ، ‌ ادب، ‌ پیشرفت، درستی و پاکی متمایل است و اگر جامعه ما به این خصوصیت ها مجهز شود می توان جوامع را جذب کرد و بدین طریق انقلاب صادر شود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص گرامی داشت سوم خردادگفت: سوم خرداد نمادی از اقتدار و قدرت دفاعی کشورا ست و گویای از خود گذشتگی ارتش، ‌سپاه و بسیجیان خودجوش است.

استاندار یزد گفت: اعتقاد مهمترین سرمایه کشور است و هیچ سلاحی نمی تواند بر آن پیروز شود.

میرمحمدی همچنین با اشاره به جنبش های انقلابی در سطح کشورهای منطقه گفت: اگر این جنبش ها با رهبری صحیح همراه بود، ‌ به موفقیت می رسید.

وی درپایان سخنان خود تاکید کرد: برنامه ها به گونه ای باشد که نقش اساسی به مردم داده شود چرا که حضور مردم اصل و اساس ماست و باید فضا بازتر باشد تا مشارکت مردم بیشتر شود.

در ابتدای این جلسه مسئولان کمیته های مرتبط با برگزاری مراسم سوم خرداد و چهاردهم خرداد به بیان ارائه گزارش ها، گزارش عملکرد و برنامه های خود در برپایی این مراسم پرداختند و از فرمانداران خاتم و تفت به عنوان فرمانداری های منظم در ارائه گزارش عملکرد تقدیر شد.

همچینین در این مراسم اعلام شد ۷ هزار نفر به منظور حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی از استان یزد به تهران اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز