خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت:

هیچ چیز نمی‌تواند بین مردم با امام و یادگار امام فاصله ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۹۴

همه کسانی که محضر حضرت امام را درک کرده‌اند و چه کسانی که آثار وجودی و مدیریت بی‌بدیل امام را لمس نکرده‌اند در یک عنصر مشترک هستند و آن عنصر شیفتگی به ایشان و خانواده‌شان است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه همه شیفته امام و خانواده ایشان هستند، گفت: هیچ چیز نمی‌تواند بین مردم، امام و یادگار امام فاصله ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد باقر نوبخت در جلسه دیدار شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی که عصر امروز در بیت امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: همه کسانی که محضر حضرت امام را درک کرده‌اند و چه کسانی که آثار وجودی و مدیریت بی‌بدیل امام را لمس نکرده‌اند در یک عنصر مشترک هستند و آن عنصر شیفتگی به ایشان و خانواده‌شان است.

وی خطاب به سید حسن خمینی اظهار داشت: شما گلاب و معطری برای ما هستید و تردید نکنید که جایگاه شما در قلب عاشقان امام است و هیچ چیز نمی‌تواند بین مردم، امام و یادگار امام فاصله ایجاد کند.

سخنگوی هیات دولت با اشاره به نقش روابط عمومی و مراکز اطلاع رسانی بیان کرد: این دوستان باید از یک سو عملکرد دولت و رابطه دولت و ملت را اطلاع رسانی کنند و این حرکت که از انقلاب اسلامی شکل گرفته است را تحکیم ببخشند و از سوی دیگر موجب افزایش غنای فعالیت‌های فرهنگی شوند که آن هم باید ملهم از اندیشه‌های امام باشد.

نوبخت با تاکید براینکه ما از موسسات مرتبط با امام خمینی(ره) و موسسه تنظیم ونشر آثارامام خمینی تقاضا داریم تا مسئولان روابط عمومی ها را پذیرا باشند یاد آور شد: من به نیابت از دولت اعلام می‌کنم که به همه نیروها و دستگاه‌های روابط عمومی نهادهای اجرایی اعتماد کنید و دولت در این باره احساس نیاز می‌کند.

وی در پایان ابراز داشت: ما ماموریت بیشتر و صمیمانه‌تری مابین خود و نهاد برگزار کننده ارتحال امام احساس می‌کنیم و امیدواریم که دولت نقش شایسته ایفا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز