خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران:

بابک زنجانی در بازجویی‌ها همکاری خوبی نداشته است / دولت درگیر حاشیه‌سازی‌ها نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۹۲۴

بسیاری از وام‌گیرندگان وثیقه‌هایی را در سازمان ثبت قرار می‌دهند که با توجه به این مسئله، بیش از دو هزار میلیارد تومان معوقات با همکاری سازمان ثبت برگردانده شده است.

وزیر دادگستری با بیان اینکه بابک زنجانی در بازجویی‌ها همکاری خوبی ندارد گفت: اموال شناسایی شده از او در داخل کشور جوابگوی بدهی‌های او نیست.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام پورمحمدی در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص اقدامات دولت برای بازگرداندن معوقات بانکی اظهار کرد: در رابطه با این مسئله صرفا نمی‌توان از قوه قضاییه انتظار نداشت بلکه باید دیگر سایر بخش‌های مسئول نیز در این زمینه همکاری داشته باشند و آنها نیز به صورت جدی در این قضیه وارد شوند.

وزیردادگستری با اشاره به ارائه لیست معقوات بانکی از سوی دولت به قوه‌قضاییه گفت: بسیاری از وام‌گیرندگان وثیقه‌هایی را در سازمان ثبت قرار می‌دهند که با توجه به این مسئله، بیش از دو هزار میلیارد تومان معوقات با همکاری سازمان ثبت برگردانده شده است.

وی بر لزوم فعال‌ترشدن بانک‌ها در شناسایی بهتر بدهکاران بانکی تاکید کرد و افرود: پرونده معوقات بانکی در مجتمع اقتصادی قضایی در حال بررسی است و مردم باید بدانند که معوقات صرفا با تشکیل پرونده برنمی‌گردد.

وزیر دادگستری در مورد آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی نیز اظهار کرد: این فرد در بازجویی‌ها همکاری خوبی نداشته است و اموال شناسایی شده از او در داخل کشور جوابگوی بدهی‌های او نیست.

پورمحمدی با تاکید بر عزم دولت در راستای مبارزه با ویژه‌خواری و شناسایی ویژه‌خواران در ارتباط با مستند «من روحانی هستم» و اینکه آیا دولت قصد پیگیری این موضوع را ندارد، گفت: دولت درگیر حاشیه‌سازی‌ها نمی‌شود و تلاش دارد که به وظایف خود عمل کند و در راستای خدمت به مردم و حل مشکلات فعالیت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز