خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت عمران پردیس در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکل نقدینگی فاز۳ و۹ پردیس حاد است / سرعت تکمیل زیرساخت‌ها پاییین است

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۸۴۱

وزارت نیرو اقدام به تکمیل زیرساخت‌ها کرده است که البته سرعت پیشرفت کار پایین است و مذاکراتی با آبفا برای افزایش سرعت کار انجام داده‌ایم.

سرپرست شرکت عمران پردیس مشکل نقدینگی فازهای ۳ و ۹ قدیم مسکن مهر پردیس را حاد دانست و افزود: بعضی از متقاضی‌ها حتی نصف پولی را که باید بدهند تا کنون پرداخت نکرده‌اند.

حسن ولی‌پور سرپرست شرکت عمران پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت آورده مردم اظهار داشت: در دو فاز ۳ و ۹ قدیم مشکل مالی زیادی وجود دارد که متاسفانه مردم در پرداخت کم لطفی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از متقاضی‌ها حتی نصف پولی که باید بدهند را پرداخت نکرده‌اند افزود: میزان بدهکاری ها متفاوت است علاوه بر آن در یک بلوک اگر یک نفر پرداخت نکند ما بقی باید به پای او بسوزند.

ولی‌پور ارسال اس ام اس را تنها روش درخواست از مردم برای تکمیل آورده بیان کرد و ادامه داد: سعی می‌کنیم به صورت دوستانه مشکل را حل کنیم و بحثتنبیهی در دستور کار نیست.

سرپرست شرکت عمران پردیس در خصوص تامین زیرساخت‌ها گفت: وزارت نیرو اقدام به تکمیل زیرساخت‌ها کرده است که البته سرعت پیشرفت کار پایین است و مذاکراتی با آبفا برای افزایش سرعت کار انجام داده‌ایم.

وی در خصوص وضعیت خرید و فروش مسکن مهر گفت: پیگیر ابلاغ راهکارهای اجرایی در این راستا هستیم البته هنوز متقاضی برای این منظور مراجعه نکرده است.

ولی‌پور خاطرنشان کرد: بار جدید مالی برای ساخت روبناهای جدید به متقاضیان تحمیل نمی‌کنیم و مبالغ را از طریق تهاتر با زمین‌های خودمان پرداخت می‌ کنیم.

سرپرست شرکت عمران پردیس با اشاره به تقاضا برای ملکی کردن ۵ هزار واحد از شرکت‌های شهرهای جدید کشور گفت: از محل درآمد آن‌ها در روبناها و زیربناها هزینه خواهیم کرد که حتی یک ریال بار جدید مالی به مردم تحمیل نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز