خبرگزاری کار ایران

در واکنش به لغو سخنرانی سید حسین خمینی؛

تابش به وزرای اطلاعات و کشور تذکر داد

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۲۲۷

وقتی امنیت برای نزدیکان رییس جمهوری و نواده امام راحل و مراسمی که با مجوز قانونی برگزار می شود، تامین نشود، چه انتظاری برای تحقق شعارهای دولت و تامین امنیت و آزادی های حقوقی شهروندان می توان داشت.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیران اطلاعات و کشور خواهان برقراری امنیتی مراسمی شدند که مجوز های قانونی برای برگزاری آن صادر شده است اما با فشار افراد خاطی و بعضا خودسر مراسم بهم می خورد یا مجوز آن لغو می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این تذکر محمد رضا تابش که پیش از پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس قرائت شد، آمده است: از مهم ترین شعارهای دولت در عرصه داخلی که مورد استقبال مردم قرار گرفت، دور کردن نگاه امنیتی از جامعه و اعتماد به مردم و ازجمله امنیت برگزاری مراسم توسط گروه های فکری و سیاسی، مذهبی، فرهنگی و صنفی بود.

در این تذکر تصریح شده است: به رغم این که این طرف قضیه گروه ها، اصناف و اقشار برای برگزاری مراسم مجوزهای قانونی لازم را اخذ می کنند اما از آن طرف توسط گروه های افراطی و بعضا خودسر که به نظر می آید سازمان دهی شده و شعارهای رییس جمهوری و دولت را هدف قرار داده اند اقدام به تعطیلی مراسم با فشار برای لغو مجوزها می کنند.

تابش در ادامه تذکر خود همچنین به لغو مراسمی در استان یزد و شیراز اشاره کرد و گفت: برای نمونه در هفته های گذشته در استان یزد دو مورد را شاهد بودیم در بروجرد یک مورد و در شیراز نیز افراطیون موجب برهم زدن مراسم مشاور رییس جمهوری شدند.

وی یادآور شد: وقتی امنیت برای نزدیکان رییس جمهوری و نواده امام راحل و مراسمی که با مجوز قانونی برگزار می شود، تامین نشود، چه انتظاری برای تحقق شعارهای دولت و تامین امنیت و آزادی های حقوقی شهروندان می توان داشت.

تابش در این تذکر خواستار بررسی فوری این موضوع و همچنین برخورد با خاطیان و مسوولانی که در انجام وظایف خود تعلل کردند و همچنین شناسایی گروه های خودسر و برخورد قانونی با آنها شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز