خبرگزاری کار ایران

کولیوند در نطق میان دستور:

دستگاه دیپلماسی با گزارشات مستمر نگرانی منتقدان مذاکرات را رفع کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۱۳۶

هم اکنون در آستانه مذاکرات ضرروت حمایت یکپارچه از سربازان دیپلماسی کشور وجود دارد و این سربازان هم باید با عملکرد خود به تقویت این وحدت کمک کنند.

نمانیده کرج در مجلس انتقاد از برخی از برنامه‌ها و عملکردهای دولت خطاب به دستگاه دیپلماسی گفت: مسئولان وزارت امور خارجه باید در اطلاع رسانی و دادن گزارش های مستمر نسبت به شفاف سازی بحثمذاکرات کوشش کرده و نگرانی منتقدان را رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدجواد کولیوند در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: یکی از موضوعات اساسی کشور حفظ جایگاه جمهوری اسلامی است که با نفوذ رهبری معظم انقلاب و پشتوانه مردمی توانسته جایگاه خود را در عرصه جهانی حفظ کند. از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار داریم، تا در مذاکرات آتی به این موضوع و ضرورت حفظ جایگاه جمهوری اسلامی توجه ویژه ای داشته باشند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون در آستانه مذاکرات ضرروت حمایت یکپارچه از سربازان دیپلماسی کشور وجود دارد و این سربازان هم باید با عملکرد خود به تقویت این وحدت کمک کنند.

نماینده عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس افزود: مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور باید با اطلاع رسانی مستمر برای شفافیت بحثمذاکرات به نگرانی دلسوزان توجه بیشتری داشته باشند.

کلیوند در قسمت دیگری از سخنان خود در باره مسائل جاری کشور گفت: متاسفانه شاهد سیاست‌بازی در برخی از مسائل اجرایی کشور هستیم که خسارت زیادی به همراه داشته و روز به روز باعثتضعیف دولت و کشور خواهد شد. از دولت می‌خواهم به مسائل جدی کشور مانند تورم، اشتغال، بیمه، و… توجه بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به همایش روز شنبه در استان البرز گفت: متاسفانه در جریان برگزاری این همایش با هیچ کدام از سازمان‌ها و ادارات دولتی مشورت نشده بود. این اعلام بی‌اطلاعی نگرانی‌ها را در سرمایه‌ گذاران استان ایجاد کرده است.

وی از دستگاه‌های اجرایی چون میراثفرهنگی، وزرات کشور، وزارت صنعت معدن و تجارت و نهادهای امنیتی و نظارتی خواست تا این موضوع را پیگیری کنند.

کلیوند در قسمت پایانی سخنان خود با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی در حد شعار با قی مانده است گفت: از دولت می‌خواهیم که برنامه‌های خود را در این حوزه اعلام کند. متاسفانه تاکنون طرح هدفمندی یارانه‌ها تناسبی با درآمد دولت و نیاز گروه‌های مرجع پیدا نکرده و باید بگوییم که برنامه دولت در این حوزه ناکار آمد بوده است. از دولت توقع داریم این برنامه‌ها را باشجاعت بیشتری و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود اجرا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز