خبرگزاری کار ایران

کمال‌وندی به ایلنا خبر داد:

برگزاری مذاکرات کارشناسان سازمان انرژی اتمی و آژانس در ۲۲ اردیبهشت در وین

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۳۰

در جریان این سفر موضوعات مرور شد و بازرسان از معدن ساغند و کارخانه اردکان بازدید کردند و در مجموع نظر ما این است که ایران و آژانس هم اکنون در مسیر مورد نظر در حال حرکت هستند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی از برگزاری جلسه کارشناسی بین مسئولان سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در روز ۲۲ اردیبهشت خبر داد.

بهروز کمال‌وندی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره سفر روزهای اخیر بازرسان آژانس انرژی اتمی به ایران گفت: در جریان این سفر موضوعات مرور شد و بازرسان از معدن ساغند و کارخانه اردکان بازدید کردند و در مجموع نظر ما این است که ایران و آژانس هم اکنون در مسیر مورد نظر در حال حرکت هستند.

معاون راهبردی سازمان انرژی اتمی با اشاره به تایید خبر توافق ایران و آژانس بر سر مساله رهیافت پادمانی اراک اظهار داشت: در این باره خیلی وارد جزئیات نمی‌شویم اما درخصوص نحوه گزارش‌دهی ایران و نوع نظارت آژانس بر این تاسیسات تصمیم‌گیری شد.

کمال‌وندی در خصوص زمان برگزاری زمان مذاکرات کارشناسان سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خاطرنشان کرد: این مذاکرات در روز ۲۲ اردیبهشت و به مدت یک روز در وین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز