خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در پیامی به یادواره شهدا:

مردم فردو تجلی و تجسم آرمان خواهی ملت ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۹۷

مردم متدین و خداشناس مردم فردو که مفتخر به مجاورت حضرت معصومه(س) و بارگاه زائران و عاشقان به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت هستند به حق از هیچ تلاشی در جهت پاسدری از شعائر دینی و ارزش های انقلاب و نظام دریغ نداشته اند که از این منظر نیز دارای اعتبار هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به یادواره گرامیداشت ۱۰۴ شهید و سه جاوید الاثر روستای فردو مطرح کرد: مردم فردو تجلی و تجسم آرمان خواهی ملت ایران هستند.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در این پیام با بیان این‌که منطقه فردو به دلیل داشتن آمار بیشترین تعداد شهدا در بین روستاهای ایران برای همیشه در تاریخ ملت ایران جاودان باقی می ماند، گفت: مردم متعهد و شریف فردو تجلی و تجسم آرمان خواهی ملت ایران هستند.

در این پیام آمده است: اقدام شایسته تکریم و معرفی شهدای منطقه فردو گام مهمی در بازخوانی و رمزگشایی از انگیزه های معنوی و الهی آنان در گام نهادن در مسیر الی الله است، شرافت و عزت کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدا است که برگزاری یادواره های شهدا توفیق بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و چه پر معنا گفته شده است.

لاریجانی در ادامه این پیام تصریح کرد: شهدا، شاهد بر باطن و حقیقت عالم اند و هم آنان اند که به دیگران حیات می‌بخشند.

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام یادآور شد: مردم متدین و خداشناس مردم فردو که مفتخر به مجاورت حضرت معصومه(س) و بارگاه زائران و عاشقان به اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت هستند به حق از هیچ تلاشی در جهت پاسدری از شعائر دینی و ارزش های انقلاب و نظام دریغ نداشته اند که از این منظر نیز دارای اعتبار هستند.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شد: اشتهار مقبولیت منطقه فردو به دلیل موقعیت مکانی و جغرافیایی آن نیست بلکه به دلیل داشتن بالاتر آمار تعداد شهدا در بین روستاهای ایران می باشد که باعثمی شود تا این منطقه برای همیشه در تاریخ این ملت جاودان باقی بماند.

مردم این منطقه شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده اند که در میان آنان نام سرداران و فرماندهان برجسته ای به چشم می خورد که در واقع مردم متعهد و شریف فردو تجلی و تجسم آرمان خواهی ایران هستند.

لاریجانی در این پیام اظهار داشت: شهدا رویاها و آرمان‌های صادقانه‌ای داشته‌اند که سر و جان خویش را در راه آن نثار کرده‌اند تا آنچه از سعادت و نیکبختی در نظر خداوند طلب می‌کردند به آن دست یابند و سرافرازی دنیا و آخرت را به دست بیاورند.

وی در پایان این پیام خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم یادواره گرامیداشت ۱۱۴ شهید و ۳ جاوید الاثر روستای فردو از سوی دست اندرکاران و دوستداران راه شهدا را ارج نهاده و امیدوارم همه ما بتوانیم در مسیر زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهیدان بزرگوار به وظیفه دینی و میهنی خویش با تمام توان عمل کنیم، توفیق همه عزیزان را در خدمت به آرمان های شهدا و ایثارگران از خداوند متعال مسئلت می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز