خبرگزاری کار ایران

عارف در جمع خبرنگاران: / تکرار /

لغو سخنرانی نوه امام(ره) تاسف آور است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۷۲

آرزو و راهبرد من در انتخابات این است که بتوانیم اصلاح طلبان را با ساز وکاری مشخص به اجماع برسانیم / سوال اینجاست آنهایی که اکنون دلواپسند در هشت سال گذشته که رشد اقتصادی منفی داشتیم، چرا دلواپس نبودند؟

رییس بنیاد امید ایرانیان تاکید کرد: لغو سخنرانی نوه امام(ره) تاسف آور است.

به گزارش خبرنگارایلنا، محمدرضا عارف پس از گردهمایی شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در جمع خبرنگاران در خصوص لغو سخنرانی سیدحسن خمینی دردانشگاه بروجرد اظهار کرد: من و اقعا متاسفم. باید آستانه تحمل را بالا ببریم و اجازه دهیم دیدگاههای مخالف با سازو کارهای قانونی نظرات خود را ارائه دهند، منتهی وقتی سخنان نوه امام خمینی(ره) لغو می شود آدم تاسف می خورد.

معاون اول رئیس جمهور دولت اصلاحات در خصوص دفاتر استانی بنیاد امید ایرانیان گفت: با توجه به توانایی های خود و آمادگی استانها امیدواریم به تدریج درهمه استانها دفاتر بنیاد را تاسیس کنیم و بررسی های اولیه نیز به منظور اولویت استانها صورت گرفته وتا زمانی که قطعی نشود اعلام نمی کنیم. البته تاکنون ۵ استان آمادگی خود را اعلام کرده اند و تاسیس دفتر در استان یزد هم در دست بررسی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر نحوه برخورد دولت با مخالفین اعلام کرد: من اطلاعی از دولت ندارم اما با توجه به شناختی که از آقای روحانی دارم بعید است که ایشان اجازه دهند انتقادی صورت نگیرد و به نظر من انتقاد غیر سازنده هم مفید است.

عارف خاطر نشان کرد: مبحثشناسنامه منتقدین را در دوران اصلاحات و پیش از روی کار آمدن دکتر روحانی بنده رامطرح کردم چراکه معتقدم اخذ مجوز و فعالیت درچهارچوب اساسنامه و مرامنامه در نهادینه کردن دموکراسی کمک می کند.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا دیدار های شما درخصوص شورای رهبری اصلاحات ادامه دارد، ابراز کرد: دیدار خاصی با هیچ شخص خاصی نداشتم. نسبت به بزرگان ارادت داریم و هر از گاهی با دوستان دیدار می کنیم، اما دیدار خاصی به منظور خاصی صورت نگرفته است.

وی تشکیل شورای رهبری اصلاحات را در حد پیشنهاد دانست و گفت: انشاءاله گروه های اصلاح طلب و گروههای اصولگرا به اجماع برسند و آرزو و راهبرد من در انتخابات این است که بتوانیم اصلاح طلبان را با ساز وکاری مشخص به اجماع برسانیم.

وی افزود: حتی راهبرد ائتلاف در میان دو جریان مطرح شده است، اما تصمیمی برای چگونگی به اجماع رساندن آن مطرح نشده است.

عارف در پاسخ به سوالی مبنی براینکه احساس می شودک ه شورای رهبری اصلاحات با شورای هماهنگی اصلاحات در تقابل باشد، ابراز کرد: اینگونه نیست. برای من تمامی احزاب اصلاح طلب عزیز هستند و ازحقوق مساوی برخودارند انشاله با تفاهم تمامی گروههای اصلاح طلب به اجماع برسیم.

معاون اول دولت اصلاحات در و اکنش به برگزاری همایش دلواپسیم عنوان کرد: هرجریانی می تواند اظهار نظر کند و دولت باید آستانه تحملش را بالا ببرد و خود مردم قضاوت می کنند و اما سوال اینجاست که آنهایی که اکنون دلواپسند در هشت سال گذشته که رشد اقتصادی منفی داشتیم، چرا دلواپس نبودند؟ امیدواریم همه دلواپس باشند زیرا دلواپسی با ارزش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز