خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام معلم در دانشکده فنی و حرفه ای سمای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۵۵۰

آئین بزرگداشت مقام معلم در دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرمانشاه با حضور جمع کثیری از اساتید و دانشجویان برگزار شد.

اعضای هیات علمی و مدرسان و کارکنان دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرمانشاه روز گذشته با حضور در سالن اجتماعات دانشکده، سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم را گرامی داشتند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، تیمور ملکی معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد کرمانشاه در این مراسم با تشریح ابعاد شخصیت استاد شهید مرتضی مطهری، تعهد دینی و شغلی و ضرورت آمادگی علمی معلم برای شروع فرآیند تدریس را مورد تاکید قرار داد.

در ادامه تعدادی از اساتید دانشکده به ذکر خاطرات معلمی خود پرداختند.

توجه به مهارت های انسانی و نیازهای عاطفی وجنبه های رشدی مخاطبین، آموزش مهارت های زندگی و ارتباطات بین فردی، اجرای کلیدی و بموقع مکانیزمهای تشویق و تنبیه، خاموشی و تقویت رفتار از جمله نکات مورد اشاره در خاطره گویی اساتید دانشکده فنی و حرفه ای سما واحد کرمانشاه بود.

سید باقر حجت خواه، معلم پیش کسوت کرمانشاهی و بانی سما در منطقه ۱۱ دانشگاه نیز در این مراسم با بیان خاطره ای از دوران پر افتخار خدمتی خود، جدیت و توجه به اهداف آموزشی و پرورشی و تقویت دو بال اندیشه و عمل در تعلیم و تربیت را مورد توجه قرار داد.

دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز، ماندگاری رفتار معلمان در شکل گیری شخصیت دانش آموزان را مورد اشاره قرار داد.

در این مراسم از ۲۱ استاد برجسته دانشگاه که در امر تدریس از روش های خلاقانه تدریس استفاده نموده و براساس شاخص های مختلف و نمره نظر سنجی دانشجویان، رتبه های برتر را کسب نموده اند، تجلیل بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز