خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد:

نقد تخریبی در خارج یا داخل نمایشگاه غلط است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۹۹

رئیس‌جمهور هم تاکید دارند که دولت از نقد استقبال می‌کند. ما هم استقبال می‌کنیم اما نقدی خالی از توهین و تخریب. اگر کار تخریبی باشد چه در نمایشگاه چه خارج از آن هر دو غلط و نادرست است اما اگر نقد سازنده باشد همه باید از آن استقبال کنند.

در حاشیه رونمایی از دومین چاپ کتاب خاطرات علی جنتی؛ وی باحضور کوتاهی در میان خبرنگاران به چند سوال آنها پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ وزیر ارشاد در پاسخ به سوالی راجع به بحث‌های سیاسی مطرح شده در حاشیه‌ی نمایشگاه گفت: ما که نمی‌توانیم مانع بحث‌های سیاسی باشیم. نمایشگاه بزرگ است. بعضی از کتاب‌هایی که اینجا موردنقد قرار می‌گیرند؛ موضوع سیاسی دارند و طبیعتا در کنارش مباحثسیاسی مطرح می‌شود‌. آنچه مهم است اینکه رئیس‌جمهور هم بر آن تاکید دارند که دولت از نقد استقبال می‌کند ما هم استقبال می‌کنیم اما نقدی خالی از توهین و تخریب. اگر کار تخریبی باشد چه در نمایشگاه چه خارج از آن هر دو غلط و نادرست است اما اگر نقد سازنده باشد همه باید از آن استقبال کنند.

وزیر ارشاد در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره آمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه گفت: برآورد این کار مشکل است چون درهای مختلفی برای ورود بازدیدکنندگان قرار داده شده. اینکه تعداد جمعیت بازدیدکننده از نمایشگاه ۵ یا ۶ میلیون نفر باشد برای ما مهم نیست مهم این است که ما احساس می‌کنیم در فضای نمایشگاه شور و نشاط دیده می‌شود.

در پایان علی جنتی در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم حضور مقام معظم رهبری در نمایشگاه کتاب گفت: آقای گلپایگانی که به نمایشگاه آمدند اعلام کردند به دلیل مشغله کاری ایشان در نمایشگاه حضور پیدا نکردند. از نیات دیگری که ایشان داشتند؛ ما خبردار نیستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز