خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی:

استفاده از گروه های مختلف در دولت تدبیر و امید مثبت است

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۴۸۰

باید همسو با شعار اعتدال و عقلانیت، زمینه استفاده از توان فکری و اجرایی همه ی گروه ها را فراهم کرد / قم باید در این زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی پیشگام و الگوی دیگر استانهای کشور باشد.

ایلنا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شعار حرکت به سمت اعتدال و عقلانیت دولت تدبیر و امید را مورد توجه قرار داد و گفت: استفاده از توان گروه های مختلف در دولت تدبیر و امید مثبت است.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی در نشستی با موضوع " اقتصاد مقاومتی " که در محل استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اثار مثبت استفاده از توان گروه های مختلف در دولت تدبیر و امید گفت: در دولت های گذشته تفسیر غلطی از این مسئله شده بود و سیاست دولت ها حذف حزب مخالف از صحنه ی سیاست بود که سبب ایجاد تنش ها و نتیجتا عقب ماندگی می شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید به سمت دولت های ائتلافی پیش برویم، شعار حرکت به سمت اعتدال و عقلانیت دولت تدبیر و امید را مورد توجه قرار داد و افزود: باید همسو با این شعار زمینه استفاده از توان فکری و اجرایی همه ی گروه ها را فراهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی، استان قم را به سبب ظرفیت های ویژه ی فرهنگی اقتصادی دارای پتانسیل ویژه ای ارزیابی و اضافه کرد: قم باید در این زمینه پیشگام و الگوی دیگر استانهای کشور باشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بهره گیری از کمک دستگاه های مشاوره ای را در دستیابی به اقتصاد و توسعه پایدار بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: مطالعات گذشته می بایستی بررسی گردیده و پس از برطرف شدن نواقص در راستای اجرایی شدن آن ها گام برداشته شود.

وی با اشاره به حمایت مجمع تشخیص مصلحت نظام از فعالیت های صورت گرفته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مجموعه ی دولت می بایستی در این زمینه پیشگام بوده و از همه ی ظرفیت ها استفاده کرد.

استاندار قم: از نظرات همه صاحب نظران استفاده می کنیم

در ادامه استاندار قم نیز با تاکید بر استفاده از خرد جمعی در امر توسعه و پیشرفت استان، گفت: در این راستا از نظرات مراجع معظم و همه صاحبنظران استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش اظهار کرد: با فعال شدن ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی در استان، جلسات متعددی تشکیل و پیشنهادات نخبگان و فعالان حوزه های مختلف دریافت شده است.

استاندار قم تحقق اقتصاد مقاومتی را نیازمند مشارکت و عزم ملی دانست و افزود: برای تحقق این مهم باید ظرفیت های داخلی شناسایی و زمینه استفاده شایسته از آن ها را فراهم آورد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در ادامه به تشریح وضعیت استان قم پس از انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و افزود: خوشبختانه در ماه های اخیر وفاق و همدلی خوبی در مجموعه های مختلف استان ایجاد شده است.

وی مشارکت حداکثری مردم و بخش خصوصی در دستیابی به اهداف توسعه را رویکرد مهم مدیریت استان برشمرد و گفت: برای پیشبرد برنامه های استان از نظرات مراجع معظم و همه صاحبنظران استفاده خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به تفاوت موجود در وظایف و اهداف دستگاه های مختلف تصریح کرد: با وجود این تفاوت، همه ی مجموعه ها در راستای یک هدف و آن رشد و شکوفایی استان گام بر می دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز