خبرگزاری کار ایران

عزیزی فارسانی در تذکر شفاهی:

رسیدگی به وضعیت معیشتی بازنشستگان با توجه به تورم موجود ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۵۹

دولت شرایط نامساعد اشتغال را با حمایت همه جانبه به خصوص تقویت بخش خصوصی مرتفع سازد.

نماینده مردم کیار، کوهرنگ، اردل، فارسان در مجلس در تذکری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا به وضعیت معیشتی بازنشستگان با توجه به تورم موجود در اقتصاد توجه ویژه داشته باشد و به داد آنها برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا عزیزی فارسانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: حیاتی ترین نیاز امروز مردم استان ما به ویژه حوزه انتخابیه اینجانب اشتغال و کارآفرینی است که متأسفانه زیرساخت های لازم فراهم نشده است از این رو از رئیس جمهور و کابینه دولت می خواهم توجه ویژه به این موضوع را داشته باشندو شرایط نامساعد اشتغال را با حمایت همه جانبه به خصوص تقویت بخش خصوصی مرتفع سازند.

نماینده مردم کیار، کوهرنگ، اردل، فارسان با اشاره به ظرفیت های اکوتوریسم و صنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری گفت: استان ما جزو ۵ استان رتبه دار کشور است اما متأسفانه به دلایل مختلف از جمله عدم روان سازی جهت واگذاری و نبود مشوق های لازم و عدم حمایت از بخش خصوصی وضعیت گردشگری استان ضعیف است از این رو از رئیس جمهور می خواهم توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

وی در ادامه در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا به وضعیت معیشتی بازنشستگان با توجه به تورم موجود در اقتصاد توجه ویژه داشته باشد و به داد آنها برسد.

عزیزی فارسانی در ادامه در تذکری به وزیر نفت گفت: علی رغم تذکرات فراوان متأسفانه عملیات گازرسانی به بخش هایی از حوزه انتخابیه بنده انجام نشده و منجر به قطع درختان بلوط شده است.

وی در ادامه در تذکری از دولت خواست تا خسارت وارده به شیلات داران و کشاورزان حوزه انتخابیه اش به دلیل نشت نفت را پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز