خبرگزاری کار ایران

گروسی در گفت‌وگو با ایلنا:

از سنگ‌اندازی افراطیون دلواپسیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۵۱

افراطیون به جای اینکه صدای ملت در انتخابات ۲۴ خرداد را بشوند، شروع به سنگ‌اندازی کرده‌اند و ما از این سنگ‌اندازی‌ها دلواپسیم.

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد: افراطیون به جای اینکه صدای ملت در انتخابات ۲۴ خرداد را بشوند، شروع به سنگ‌اندازی کرده‌اند و ما از این سنگ‌اندازی‌ها دلواپسیم.

به حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص سنگ‌اندازی افراطیون و برگزاری همایش دلواپسیم گفت: کار افراطیون فقط سنگ‌اندازی است و دوست ندارند کشور از بحرانی که در آن قرار دارد، خارج شود.

وی ادامه داد: چرا این دلواپسان در زمانی که آقای احمدی‌نژاد همچنان بر سر کار بود، دلواپس نبودند؟ چرا وقتی نرخ رشد به منفی ۵.۸ رسید، اعتراض نکردند؟ چرا وقتی رهبری در طی ۵ سال متوالی از تولید، کار، همت جهادی، حماسه اقتصادی و… سخن گفت، کسی دلواپس اجرایی شدن آنها نبود؟

نماینده مردم شهریار و شهر قدس با تاکید بر اینکه دلواپسی افراطی‌ها بیشتر جنبه سیاسی و جناحی دارد، اظهار داشت: دلواپسی این افراد نگرانی و دغدغه مشکلات مردم نیست و دلواپسی‌های آنها هم دردی از دوا و مشکلی را حل نمی‌کند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با بیان اینکه دولت با تمام توان در راستای حل مشکلات تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: این افراد به جای اینکه صدای ملت در انتخابات ۲۴ خرداد را بشوند، شروع به سنگ‌اندازی کرده‌اند و ما از این سنگ‌اندازی‌ها دلواپسیم.

گروسی در پایان با بیان اینکه افراطی‌ها دوست دارند، بر صدر اخبار باشند، یادآور شد: تعداد این افراد بسیار کم و اندک است و دولت نباید در برابر این دلواپسی‌ها کوتاه بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز