خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی با انتقاد از عملکرد وزیر راه و شهرسازی:

صحبت‌های آخوندی در رابطه با مسکن مهر ضد و نقیض است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۴۳

شما با اشاره به تسهیلاتی که برای این گونه مسکن سازی ارائه شده است، گفته‌اید که بانک مسکن صد درصد ورشکسته شده است و این در حالی است که آقای طیب نیا در مصاحبه‌ جداگانه‌ای اعلام می‌کند که اتفاقاً مسکن مهر بانک مسکن را سود آور کرده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر با اشاره به چندین مصاحبه‌ وزیر راه‌و شهرسازی عنوان کرد که صحبت‌های آخوندی در رابطه مسکن مهر ضد و نقیض است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان طرح سؤال از وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی خاطرنشان کرد: همگان مستحضر هستید که کار قانون‌گذاری و نظارت از وظایف اصلی ما نمایندگان محسوب می‌شود که بر اساس آن همگی سوگند یاد کردیم تا وظایف خود از جمله وظیفه نظارت را به درستی انجام دهیم در نتیجه اگر امروز نکاتی را عرض می‌کنم فقط به این خاطر است که در استان‌های مختلف همکاران به ما مراجعه می‌کنند و پیگیری‌های انجام شده نشان از عدم مدیریت کافی در موضوع بسیار مهم مسکن مهر دارد.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه با اشاره به سخنان امام(ره) در تاریخ ۲۱ فروردین سال ۵۸ و نیز سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مسکن و تاکید بر تامین مسکن برای هر فرد گفت: علیرغم همه تاکیداتی که صورت گرفته است و رئیس جمهور محترم هم در صحن علنی مجلس و هم در جاهای دیگر بر این موضوع تاکید داشته است ما در این جا متوجه تفاوت دیدگاه در بیانات وزیر هستیم.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شما در اول آبان ماه سال گذشته در پایان جلسه دولت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشته‌اید که این خانه‌سازی‌ها درظاهر به نفع مردم است اما در واقع گرفتار کردن دولت‌های آینده و مردم است. سوالی که بر این اساس مطرح می‌شود این است که مسکن مهر چه زمانی قرار است تمام شود که می‌فرمایید دولت‌های آینده را گرفتار می‌کند.

حاجی دلیگانی افزود: شما در ادامه این مصاحبه گفته اید که مسکن مهر طرح چندان جالبی نبوده است که ادامه پیدا کند و در نتیجه باید متوقف شود و همچنین در اولین نشست خبری نیز مسکن مهر را فاقد کارایی دانسته‌اید.

نماینده مردم شاهین شهر در ادامه با استناد به سخنانی دیگر از وزیر راه و شهرسازی خطاب به وی یادآور شد: شما با اشاره به تسهیلاتی که برای این گونه مسکن سازی ارائه شده است، گفته‌اید که بانک مسکن صد درصد ورشکسته شده است و این در حالی است که آقای طیب نیا در مصاحبه‌ جداگانه‌ای اعلام می‌کند که اتفاقاً مسکن مهر بانک مسکن را سود آور کرده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: همه این‌ها در حالی است که شما در جای دیگر می‌گویید که دولت به تمام قراردادهایی که در خصوص مسکن مهر بسته است پای‌بند است و همچنین در برنامه‌ای برای وزارت راه و شهرسازی گفته‌اید که ما موظف هستیم که مسئله مسکن را پیگیری کنیم و آن را بهبود ببخشیم. توضیح دهید که در این رابطه چه کار کرده اید؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز