خبرگزاری کار ایران

۱۶۰ نفر در درگیری جبهه النصره و داعش در سوریه کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۷۴۰

از زمان آغاز درگیری‌ها در اواخر سال گذشته میان گروه‌های مسلح مختلف سوری از جمله جبهه النصره با داعش در مناطق مختلف سوریه تا کنون بیش از چهار هزار نفر از دو طرف کشته شده‌اند.

در درگیری میان گروه‌های تروریستی «جبهه النصره» و «داعش» در شرق سوریه تا کنون ۱۶۰ نفر کشته شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، در درگیری میان جبهه النصره و داعش در استان «دیر الزور» در شرق سوریه که از چهارشنبه گذشته آغاز شد، تا کنون ۱۶۰ نفر از دو طرف کشته شدند.

مخالفان سوری اعلام کردند که در درگیری‌های روز گذشته - دوشنبه - در دیر الزور بیش از ۷۰ نفر از دو طرف کشته شدند.

مخالفان سوری تاکید کردند که جبهه النصره و هم پیمانانش روز گذشته پس از درگیری خونین با داعش توانست روستای «الصبحه» را به کنترل خود درآورد. در این درگیری ۱۱ عضو النصره و هم‌پیمانانش و ۲۳ عضو داعش کشته شدند.

مخالفان سوری افزودند که در درگیری‌های روستاهای غرب دیرالزور از جمله «البوحمید»، «جزر المیلاج» و «الکبر» میان جبهه النصره و داعش ۳۵ نفر از جبهه النصره کشته شدند.

بنا بر این گزارش، از زمان آغاز درگیری‌ها در اواخر سال گذشته میلادی میان گروه‌های مسلح مختلف سوری از جمله جبهه النصره با داعش در مناطق مختلف سوریه تا کنون بیش از چهار هزار نفر از دو طرف کشته شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز