خبرگزاری کار ایران

جزییات جلسه فراکسیون رهروان ولایت از زبان ندیمی؛

جهانگیری در خصوص مسائل پشت پرده پرونده زنجانی تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۵۶۹

در بخش علنی کاظم جلالی به عنوان رییس فراکسیون صحبت هایی را معاون اول رییس جمهور در میان گذاشت و پس ازآن ده تن از نمایندگان سئوال هایی را مطرح کردند و مسائلی از قبیل نفت، هدفمندی یارانه ها، معوقات بانکی، بابک زنجانی، معیشت مردم و روابط خارجی و تعامل بین مجلس و دولت مورد بحثقرار گرفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در خصوص حضور اعضای هیات دولت در این فراکسیون گفت: اسحاق جهانگیری در خصوص پیچیده بودن و پشت پرده داشتن پرونده بابک زنجانی تاکید کرد و با توجه به اهمیت این پرونده در خصوص ارتباط با مسئولان کشوری، وزرا و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیار حائز اهمیت است.

ایرج ندیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص حضور معاون اول رییس‌جمهور در نشت امروز فراکسیون رهروان ولایت گفت: جلسه امروز فراکسیون هم به شکل علنی برگزار شد و هم غیرعلنی که در بخش علنی کاظم جلالی به عنوان رییس فراکسیون صحبت‌هایی را با معاون اول رییس جمهور در میان گذاشت و پس ازآن ده تن از نمایندگان سئوال هایی را مطرح کردند و مسائلی از قبیل نفت، هدفمندی یارانه ها، بابک زنجانی، معیشت مردم و روابط خارجی و تعامل بین مجلس و دولت مورد بحثقرار گرفت.

وی ادامه داد: اسحاق جهانگیری در خصوص پیچیده بودن و پشت پرده داشتن پرونده بابک زنجانی تاکید کرد و با توجه به اهمیت این پرونده در خصوص ارتباط با مسئولان کشوری، وزرا و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیار حائز اهمیت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز