خبرگزاری کار ایران

سردار وحیدی:

دشمن قصد دارد هویت انقلابی را از ملت ایران بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۶۳

بی‌نتیجه بودن مسیر استکبارستیزی یکی از راه‌هایی است که دشمن تلاش می‌کند با قدرت نرم خود آن را در بین مردم توسعه دهد.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای گرفتن هویت انقلابی از ملت ایران گفت: یکی از راهبردها این است که از طریق ایجاد ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی این موضوع را القا کند که راه‌حل گریز از این موضوع، کوتاه آمدن و محافظه‌کاری در امور است.

به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار " احمد وحیدی " رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در گفت و گویی با اشاره به تلاش دشمن برای محو کردن هویت انقلابی از نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: دشمن مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را در این راستا در نظر گرفته است؛ نخست اینکه تلاش می‌کند نشان دهد راه مبارزه ما با او و استکبارستیزی، راهی بی‌نتیجه است و می‌خواهد این موضوع را در فکر و اندیشه ما توسعه دهد. بی‌نتیجه بودن مسیر استکبارستیزی یکی از راه‌هایی است که دشمن تلاش می‌کند با قدرت نرم خود آن را در بین مردم توسعه دهد.

وی افزود: دومین راهبرد دشمن این است که از طریق ایجاد ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی این موضوع را القا کند که راه‌حل گریز از این موضوع، کوتاه آمدن و محافظه‌کاری در امور است.

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی تاکید کرد: یکی دیگر از کارهای دشمن نیز تلاش برای گرفتن روحیهٔ انقلابی از ماست. دشمن سعی می‌کند با فشار فراوان روی بعضی از نقاط ضعف کوچک و نادیده گرفتن دستاوردهای بزرگ انقلاب و همچنین فشار بر روی سپاه و تبلیغات علیه آن به عنوان یک هویت انقلابی بزرگ، هویت انقلابی را از روحیهٔ ملت ما حذف کند.

سردار وحیدی با بیان اینکه در مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی، راه‌کارهایی برای مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای دشمن اندیشیده شده است، تصریح کرد: شناخت قوی‌تر و عمیق‌تر از دشمن، عزم راسخ در پیشبرد اهداف انقلاب، توسعه گفتمان انقلابی، عدم اعتماد به دشمن، آماده بودن دائمی در مقابل توطئه‌های دشمن و مقابله همه‌جانبه با این توطئه‌ها، از جمله سرفصل‌های این مرکز برای مقابله با این توطئه‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز