خبرگزاری کار ایران

تاجرنیا در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای رهبری اصلاح‌طلبان موجب همگرایی اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان است

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۲۵

ایجاد اختلاف از طرف جریان مقابل امری طبیعی است اما متاسفانه آنان در بسیاری از مواقع پا را از دایره اخلاق فراتر می‌گذارند و با طرح مسائل غیراخلاقی و دامن زدن به آن به دنبال ایجاد اختلاف میان گروه‌های اصلاح‌طلب هستند.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تشکیل شورای رهبری این جریان را موجب همگرایی اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان دانست.

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص احتمال تشکیل شورای رهبری اصلاح‌طلبان با حضور آقایان هاشمی رفسنجانی، سید حسن خمینی و خاتمی گفت: ‌ تلاش ها باید در جهت تقویت تشکل های سیاسی و احزاب باشد و طبیعی است که این افراد از شخصیت های سیاسی تاثیرپذیر هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در انتخابات گذشته آرایش نیروهای سیاسی فرق کرد، گفت: ‌در انتخابات ۲۴ خرداد سال گذشته تمامی تشکل‌های اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های مطرح این جریان به حمایت از آقای روحانی پرداختند، اما هیچ یک از تشکل های اصولگرا از جمله جامعه روحانیت مبارز که آقای روحانی عضو آن هستند، حاضر به حمایت از روحانی نشدند.

وی حجم حملات به دولت را بی سابقه دانست و اظهار کرد: ‌ حتی دستگاه‌های درون حاکمیت از جمله نمایندگان مجلس نیز به دنبال مقابله با دولت هستند به همین جهت لزوم تشکیل جبهه فراگیری از اصلاح‌طلبان و اعتدال گرایان که به دور از هرگونه افراطی‌گری هستند، احساس می شود. با توجه به اینکه احزاب و جریانات سیاسی نتوانستند اقبال و جامعیت از سوی مردم پیدا کنند و بر آنها اثرگذاری لازم را داشته باشند، از این رو شخصیت‌های سیاسی در این رابطه نقش ویِژه‌ای برعهده دارند.

تاجرنیا تشکیل شورای رهبری اصلاح‌طلبان را موجب ایجاد همگرایی میان اصلاح‌طلبان و اعتدال گرایان عنوان کرد و افزود: ‌ چهره هایی که شورای رهبری اصلاح طلبان را تشکیل می دهند باید کمک کنند تا روال تصمیم گیری اصلاح طلبان در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات صورت بگیرد و این شورا از لحاظ عملیاتی و اجرایی تصمیم‌ها کمک کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد راهبرد شورای رهبری اصلاح‌طلبان در مورد اختلاف‌افکنی رقیبان این جریان گفت: ‌ایجاد اختلاف از طرف جریان مقابل امری طبیعی است، اما متاسفانه آنان در بسیاری از مواقع پا را از دایره اخلاق فراتر می‌گذارند و با طرح مسائل غیراخلاقی و دامن زدن به آن به دنبال ایجاد اختلاف میان گروه‌های اصلاح‌طلب هستند. از این رو چهره‌هایی که مسئولیت شورای رهبری را برعهده می‌گیرند به خاطر درایتی که از آن برخوردارند باید این اختلاف افکنی را مدیریت و با تاکید بر حداقل‌ها موجب هماهنگی جریان اصلاحات و اعتدال شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز