خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک وزیر دادگستری به رؤسای سازمان زندان‌ها و دادگستری استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۱۸

مصطفی پورمحمدی طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب رئیس سازمان زندان‌ها و رئیس کل دادگستری استان تهران را به آن‌ها تبریک گفت.

وزیر دادگستری طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب رئیس سازمان زندان‌ها و رئیس کل دادگستری استان تهران را به آن‌ها تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «مصطفی پورمحمدی» طی پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب رئیس سازمان زندان‌ها و رئیس کل دادگستری استان تهران را به آن‌ها تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک به «علی اصغر جهانگیر» رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سالم سازی فرد از راه ایجاد تحول در فرهنگ زندانی را عامل پاسداشت حرمت الهی انسان دانست.

وی در این پیام افزود: سالم سازی فرد از راه ایجاد تحول در «فرهنگ زندانی» عامل پاسداشت حرمت الهی انسان و شناساندن ثبات کشور مبتنی بر اقتدار قانونی است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی ادامه داد: این هدف، آن‌گاه که با روش‌های درست و روز آمد پیگیری شود، موجب رفعت بیش از پیش قانون و نظام قضایی خواهد شد و اینجانب در به سامان رساندن این رسالت برای جناب عالی از درگاه خداوند کریم آرزوی موفقیت دارم.

وی هچنین در نامه‌ای دیگر خطاب به «غلامحسین اسماعیلی» انتصاب وی به سمت رئیس کل دادگستری استان تهران را تبریک گفت.

وزیر دادگستری در بخشی از این پیام نیز آورده است: ممارست ممتد و آشنایی شما با عرصه قضا، بی‌تردید در معرفی و تبلیغ نظام قضایی مقتدر، قانونمند، سالم و مستقل، سهمی بسزا خواهد داشت.

وی صیانت از حقوق مشروع شهروندان جامعه اسلامی و حفظ حرمت حریم قانون را رسالت بایسته همه افراد و از شاخص‌های مهم و بنیادین نظام دینی عنوان کرد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: پایبندی خادمان صادق این مرز و بوم به این رسالت والا، خواست رهبر معظم انقلاب و موجب آبرومندی هرچه بیشتر نظام اسلامی است.

وزیر دادگستری در پایان پیام خود آورده است: امیدوارم که کوشش بی‌دریغ شما برای انجام این مهم، درس آموز و مایه دلگرمی روزافزون باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز