خبرگزاری کار ایران

کاشفی در گفت‌‌و‌گو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان وظیفه خود را آرام کردن کشور می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۲۶۵

تخریب‌کنندگان، همان‌هایی هستند که با پیروزی آقای روحانی ضربات سنگینی خوردند و منافع‌شان از بین رفت و دولت در برابر این افراد باید شفاف‌سازی کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اصلاح‌طلبان وظیفه خود را آرام کردن فضا و کمک به حل مسائل و مشکلات کشور می‌دانند.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ادعای برخی از منتقدان رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت آزادی بیان را محدود کرده است، گفت: کشور از مشکلات بسیاری از زمان زمامداری اصولگریان در کشور رنج می‌برد و در کنار آن، شاهد سنگ‌اندازی‌های فراوانی از سوی این افراد هستیم.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان سیاست‌شان توجه به منافع ملی است، اظهار داشت: باید تلاش کرد تا راندمان کشور را بالا برد و هزینه‌ها را کاهش داد و اعتماد و سرمایه اجتماعی‌ای که در کشور طی ۸ سال گذشته صدمات بسیاری دیده است را ترمیم کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به فیلم و مستند‌سازی مخالفان برای رئیس جمهور و برگزاری همایش‌هایی نظیر " دلواپسیم " خاطرنشان کرد: ما مخالف نظرات و انتقادات آنها نیستم و می‌گویم آنها حق دارند که نظراتشان را بیان کنند، اما نقد کردن با تخریب کردن تفاوت دارد و ما شاهد برخوردهای یکسویه، توهین و تهمت بوده‌ایم.

کاشفی ادامه داد: باید به جای شعار دادن و جار و جنجال کردن به افکار عمومی رجوع کرد و دیدیم این گروه که هشت سال مدیریت کشور را برعهده داشتند، با همه توان و ظرفیت در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته شرکت کردند و نهایتا نزدیک به ۴ میلیون رای آوردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اگر آنها می‌گویند ما دلواپسیم، ما هم نسبت به رفتارهای یکسویه آنها هم در گذشته و هم امروز دلواپسیم، تصریح کرد: وقتی کشور تحریم می‌شد و به خاطر رفتارها و سیاست‌های اشتباه دولت قبل، کشور با بحران‌های بسیاری روبه‌رو شد، ما نگران بودیم. در آن زمان، این افراد ما را متهم می‌کردند و امروز هم نگران و دلواپس از بحران‌سازی آنها هستیم.

کاشفی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان وظیفه خود را آرام کردن فضای کشور و کمک در حل مسائل و مشکلات کشور می‌دانند، یادآور شد: این افراد منتقد با برگزاری همایش‌های دلواپسیم چه می‌خواهند نتیجه‌ای بگیرند؟ این حرف که چه دادیم و چه گرفتیم، دیگر چه حرفی است؟ متاسفانه برگزاری جلسات اینچنینی موجب تفرقه‌افکنی میان مردم می‌شود.

وی درباره مخالفت‌های تخریب‌کنندگان ابراز کرد: تخریب‌کنندگان، همان‌هایی هستند که با پیروزی آقای روحانی ضربات سنگینی خوردند و منافع‌شان از بین رفت و دولت در برابر این افراد باید شفاف‌سازی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز