خبرگزاری کار ایران

نجات نفتکش هندی از چنگ دزدان دریایی توسط ناو گروه ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۱۷۲

در این حمله خوشبختانه آسیبی چندانی به نفتکش وارد نشده و نفتکش هندی به صوب مقصد عزیمت نمود که کاپیتان نفتکش در تماس بیسمی از ناوگروه ایران تقدیر و تشکر کرد.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: یک فروند نفتکش هندی به نام " jok lok " که دردریای سرخ مورد حمله ۷ فروند قایق تندرو دزدان دریایی قرار گرفته بود توسط ناوگروه سی ام ارتش نجات پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، دریاداردوم جره معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: یک فروند نفتکش هندی به نام " jok lok " در دریای سرخ به سمت کانال سوئز در حرکت بوده است که مورد حمله ۷ فروند قایق تندرو دزدان دریایی قرار می گیرد.

وی افزود: با اعلام درخواست کمک از نفتکش مذکور، ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام سرعت به سمت مورد نظر حرکت می کند.

دریاداردوم جره اذعان داشت: ناوگروه ارتش با حضور به موقع با دزدان دریایی درگیر می شود و آنان را متواری می کند.

وی تصریح کرد: در این حمله خوشبختانه آسیبی چندانی به نفتکش وارد نشده و نفتکش هندی به صوب مقصد عزیمت نمود که کاپیتان نفتکش در تماس بیسمی از ناوگروه ایران تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران " الوند " و ناو پشتیبانی رزمی " بوشهر " است که در چند روز آینده در بندر سودان پهلو خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز