خبرگزاری کار ایران

مقام‌های مسئول:

یافتن بقایای هواپیمای ناپدید شده مالزی ممکن است بیش از یک سال زمان ببرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۵۷

شرکت هواپیمایی مالزی از بستگان مسافران چینی ناپدید شده پرواز‌ام. اچ. ۳۷۰ خواسته است تا هتل محل اقامتشان در پکن را تخلیه کرده و در خانه‌های خود منتظر اطلاعات بعدی باشند.

مقام‌های مسئول کشورهایی که در حال جست‌وجوی مشترک برای یافتن جعبه سیاه و بقایای هواپیمای ناپدید شده مالزی هستند، می‌گویند که دستیابی به نتایج مشخص در این زمینه ممکن است مدتی طول بکشد.

به گزارش ایلنا به نقل از یورونیوز، «هشام‌الدین حسین» سرپرست وزارت حمل و نقل مالزی درباره اقدام‌های هماهنگ‌تر بین کشور‌ها گفت: «من در سفر یکشنبه آینده به کانبرا، گفت‌وگوی سه جانبه‌ای با مقام‌های استرالیا و چین خواهم داشت و امیدوارم با تمرکز بر گسترش امکانات و مشاوره‌های کار‌شناسی و تکنولوژیک که از سراسر جهان دریافت می‌کنیم، رویکرد بهتر و هماهنگ‌تری در جست‌وجوهای پیش رو داشته باشیم.»

«تونی آبوت» نخست وزیر استرالیا روز پنجشنبه گفت به نظر کار‌شناسان، جست‌وجوی سطح وسیع‌تری از کف دریا می‌تواند یک سال یا بیشتر زمان ببرد.

از طرف دیگر، شرکت هواپیمایی مالزی از بستگان مسافران چینی ناپدید شده پرواز‌ام. اچ. ۳۷۰ خواسته است تا هتل محل اقامتشان در پکن را تخلیه کرده و در خانه‌های خود منتظر اطلاعات بعدی باشند.

اما نماینده این خانواده‌ها می‌گوید: «ما می‌خواهیم اینجا بمانیم، زیرا باور نداریم هواپیمایی مالزی بتواند امکان برقراری ارتباط در هر زمان و با همه خانواده‌ها را فراهم کند. آن‌ها حتی خبر اتفاقات بزرگ را هم نمی‌توانند برسانند و بعضی از بستگان ناپدید شدگان ممکن است نادیده گرفته شوند.»

شرکت هواپیمایی مالزی اعلام کرده است که از تاریخ هفتم ماه می‌ همه مراکز خود برای کمک به بستگان ناپدیدشدگان را تعطیل می‌کند و دو دفتر جدید تنها در کوالالامپور و پکن خواهد گشود و با این بستگان از طریق تماس تلفنی و تجمع‌های متناوب در ارتباط خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز