خبرگزاری کار ایران

دستیار مشاور عالی رییس جمهور:

برای کمک به دولت و نظام باید بر ناامیدی‌ها غلبه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۶۳۲

دولت تمام توان خود را برای حضور فعالانه جوانان در عرصه اقتصاد به کار خواهد بست و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان پایلوت وصول به افق ۱۴۰۴ آماده تحقق چنین اهداف عالیه است.

دستیار مشاور عالی رییس جهور در سفر به شهر قم با برخی از مراجع عظام دیدار و در جمع جوانان شهر قم نیز سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا، سعید الله بداشتی با سفر به شهر قم با حضرات آیات عظام وحید خراسانی، جوادی آملی، صانعی و بیات زنجانی و همچنین برخی از علما و روحانیون دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار ها دستیار مشاور عالی رییس جمهور خواستار رهنمود و ارشاد علما و مراجع معظم نسبت به حل مشکلات جوانان و تشریح برخی از نیازها پرداخت. لزوم توجه مسوولان به مشکلات جوانان در جهت امیدوار ماندن این نسل به اسلام، نظام و انقلاب، ترویج معنویت و خدامحوری و تربیت نفس در دوره جوانی، دوری از تجملات و دنیا زدگی و حقیقت جویی و خدا جویی در پرتو نور قرآن و اهلبیت، ایجاد تفکیک بین حقیقت اسلام با مدعیان و داعیه داران دینی و تنسک به متن کتاب وحی و احادیثی که سند حقیقی دارند، مهمترین محور توصیه های علما و مراجع بود.

الله بداشتی در ادامه سفر خود با جمعی از جوانان فعال قم دیدار کرد. در این نشست ابتدا جوانان قمی ضمن اشاره به برخی مشکلات و تنگناها بر تداوم حمایت از دولت تدبیر و امید تاکید کرده و ابراز امیدواری کردند، مساله جوانان برای دولت ومسولان بیش از این مورد اهمیت قرار گیرد.

دستیار مشاور عالی رییس جمهور ضمن تاکید بر لزوم هوشمندی نسبت به تلاش مخالفین درجهت جداکردن بدنه هواداران از دولت و نظام گفت: پروژه ناامیدسازی جوانان نسبت به توسعه و پیشرفت کشور همچنان با برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق‌های فکر ادامه دارد و این مساله لزوم تلاش و تدبیر ما را در جهت همراهی ملت با نظام و دولت کریمه بیشتر می‌کند.

سعید الله بداشتی در ادامه ضمن تشریح راه اندازی بنگاه‌های خصوصی جوانان در جهت مشارکت اقتصادی تاکید کرد: راه برون رفت از مشکلات پیش‌رو، روی‌آوری به کارآفرینی و ترویج فرهنگ کار است. دولت تمام توان خود را برای حضور فعالانه جوانان در عرصه اقتصاد به کار خواهد بست و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان پایلوت وصول به افق ۱۴۰۴ آماده تحقق چنین اهداف عالیه است.

دستیار مشاور عالی رییس جمهور جوان ضمن اشاره به سال فرهنگ و اقتصاد و اصول اقتصاد مقاومتی، جوانان را پیش برنده واقعی اهداف این اصول و تحول گران و پیشتازان فرهنگ و اقتصاد دانست و تاکید کرد: باید از کوچکترین روزنه‌ها برای ایجاد این تحول بهره برد و منتظر کارت دعوت نماند بلکه از این روزنه ها برای تولید ثروت و کارآفرینی استفاده کرد و الحمدلله منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در دولت یازدهم آماده همکاری گسترده با جوانان کارآفرین قمی بوده و این منطقا می‌تواند الگویی برای این پیشرفت‌های توسعه‌ای و اقتصادی قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز