خبرگزاری کار ایران

فاضل میبدی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای خروج کشور از مشکلات، همه دست به دست هم دهند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۴۷

افراطیون می‌خواهند بلایی که بر سر دولت خاتمی آوردند، سر دولت روحانی هم بیاورند / آنقدر طمع و حسادت چشم‌هایشان را بسته است که نمی‌دانند ضربه به منافع ملی، ضربه به خود آنها هم است / چرا وقتی با مسائلی چون اختلاس ۳ هزار میلیاردی روبه‌رو شدند، فریاد وااسلاما سرندادند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: مردم در انتخابات سال گذشته به افراطیون جواب منفی دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی فاضل میبدی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تخریب رئیس جمهور از سوی افراطیون گفت: متاسفانه عده‌ای در مبارزات سیاسی، اخلاق سیاسی از سوی عده‌ای رعایت نمی‌شود و می‌خواهند از هر طریق رقیب را به در کنند.

وی با اشاره به اقدامات افراطیون در تخریب دولت در زمان اصلاحات اظهار داشت: این افراد برای رسیدن به خواسته‌هایشان، براساس منطق ماکیاولیستی و با روش‌هایی نظیر یک کلاغ، چهل کلاغ کردن و از کاه، کوه کردن هر اتهام، افترا و دروغی را به دولت منتسب می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه تخریب‌کنندگان دولت کوتاه نمی‌آیند، بیان کرد: این نوع برخوردها و رفتارها به منافع ملی ضربه می‌زند و آنقدر طمع و حسادت چشم‌هایشان را بسته است که نمی‌دانند ضربه به منافع ملی، ضربه به خود آنها هم است.

این مدرس حوزه‌ علمیه قم با ابراز تاسف برای این افراد که برای توجیه اقداماتشان از اسلام، انقلاب و مردم هزینه می‌کنند، اذعان داشت: باید از مدعیان پرسید کی و در چه زمانی مردم نمایندگی‌شان را به شما داده‌اند؟ باید به آنها گفت مردم در انتخابات ریاست جمهوری به آنها که نه گفتند و به فردی رای دادند که نماد تحول و فضای نو بود. البته من نمی‌خواهم بگویم که این افراد حامیانی ندارند اما قاطبه مردم به آنها نه گفتند.

فاضل میبدی ادامه داد: چرا این افراد که مترصد یک بهانه هستند و رئیس جمهور دولت را قبل را با عناوینی چون هاله نور، دولت امام زمان(عج) و پا‌ک‌ترین دولت تاریخ توصیف می‌کردند چرا وقتی مسائلی چون اختلاس ۳ هزار میلیاردی روبه‌رو شدند، فریاد وااسلاما سرندادند.

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به صحبت‌های یکی از نمایندگان مبنی بر پخش فیلم مراسم زنانه زن رئیس جمهور یادآور شد: این مدعیان، بدیهی‌ترین اصول اخلاقی و اسلامی را هم حتی رعایت نمی‌کنند و باید متاسف بود که بعد از گذشت ۳۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، بعضی اینگونه صحبت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افراطیون می‌خواهند بلایی که بر سر دولت خاتمی آوردند، بر سر دولت روحانی هم بیاورند، خاطرنشان کرد: این حملات نسبت به زمان آقای خاتمی، شدت و حدت بیشتری دارد و این در حالی است که مشکلات کشور بیشتر شده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان ابراز داشت: باید برای خروج از مشکلات، همه دست به دست هم بدهند نه آنکه عده‌ای سنگ‌اندازی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز