خبرگزاری کار ایران

در پیامی به مناسبت روز بسیج کارگری

سردار نقدی: امروز کارگری خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۲۳

هر ملتی که بخواهد سرافراز و عزتمند زندگی کند و شرافت و کرامت خود را پاس بدارد، باید از تنبلی و وادادگی بپرهیزد و کار و تلاش خستگی ناپذیر را سرلوحه کار ارزش های اجتماعی خود قرار دهد و در این روزگاران که دشمن شکست خورده در میدان نبرد نظامی و ناکام در مبارزه سیاسی و موازنه امنیتی، جنگ اقتصادی را به ملت ما تحمیل کرده است، اهمیت کار و کارگری مضاعف گردیده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز کارگری خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است، تاکید کرد: هر کارگر ایرانی یک بسیجی خط شکن میدان نبرد است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی در پیامی به مناسبت هفته کارگر و بزرگداشت روز بسیج کارگری و تجلیل از ۱۴هزار شهید والا مقام قشر کارگرˈ افزود: کارگری ارزش الهی است که انبیاء و اولیاء بزرگ خدا به آن مباهات کرده اند و امام راحل بزرگوارمان فرمودند خدا مبدأ کار و کارگری است و امیرالمومنین(علیه السلام) خودش یک کارگر بوده است.

در این پیام امده است: اهمیت کار و کارگری را نه تنها از این بیانات پیشوایان دین می توان دریافت، بلکه همگان می دانند که رشد و پویایی هر جامعه و پیشرفت و تعالی، مرهون ارج گذاشتن به این ارزش والاست و کم توجهی به این ارزش، عقب گرد و شکست را به دنبال دارد.

سردار نقدی اضافه کرد: هر ملتی که بخواهد سرافراز و عزتمند زندگی کند و شرافت و کرامت خود را پاس بدارد، باید از تنبلی و وادادگی بپرهیزد و کار و تلاش خستگی ناپذیر را سرلوحه کار ارزش های اجتماعی خود قرار دهد و در این روزگاران که دشمن شکست خورده در میدان نبرد نظامی و ناکام در مبارزه سیاسی و موازنه امنیتی، جنگ اقتصادی را به ملت ما تحمیل کرده است، اهمیت کار و کارگری مضاعف گردیده است. چرا که کار و تلاش نه تنها چون همیشه ابزاری برای تامین معاش و پیش برد امور زندگی است بلکه امروز کارگری خط مقدم جنگ و جهاد با دشمن است و هر کارگر ایرانی یک بسیجی خط شکن میدان نبرد است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیام خود می افزاید: اینک که دشمن کافر و جنایتکار ملت قهرمان ایران با هزار وسیله چون ترویج مواد مخدر و فساد اخلاقی با شبکه های فاسد ماهواره ای و اینترنتی و با لطایف الحیل مصرف زدگی و سبک زندگی غربی، مصرف کالای خارجی و بی اعتنایی به تولید داخل، راحت طلبی و بی انگیزگی و تنبلی را در میان ما رواج دهد؛ پدر دلسوز امت اسلام امام خامنه ای عزیز، ما را به تلاش و کار خستگی نا پذیر با عزم ملی و مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد و فرهنگ فرا می خواند. پس باید دست به دست هم دهیم با پرهیز از اسراف و اصلاح الگوی مصرف، با ارتقاء کیفیت تولید و پایبندی به مصرف کالای داخلی با کار کردن و پرهیز از تن آسایی و با ارج گذاشتن به مقام رفیع کارگران و احترام به شخصیت ارزشمند آنان، در این جهاد بزرگ سهیم باشیم و دشمن را در جنگ تحمیلی اقتصادی همچون جنگ تحمیلی ۸ ساله شکست دهیم، که این شدنی است.

سردار نقدی افزود: جا دارد مجموعه نورانی بسیج کارگری که مفتخر به پرچمداری کارگر مخلص شهید سردار عبدالحسین برونسی و هزاران شهید کارگری است، پایگاه ها و دفاتر خود را مرکز سامان دهی نیروهای پر تلاش و متعهد کارخانه ها و مراکز صنعتی کشور قرار دهد و با پیشتازی در ارتقاء بهره وری و تحکیم روابط اسلامی وانقلابی، مبتنی بر روابط کارگران و مدیران، تولید ملی را تعالی بخشند و یکبار دیگر نشان دهند که چون یاران شهیدشان با پیروی محض از ولایت، دشمنان پلید به سرکردگی امریکا و صهیونیسم بین الملل را خوار و ذلیل و ملت بی نظیر ایران را سربلند تر از همیشه خواهد ساخت.

وی اضافه کرد: با افتخار و از سوی تمامی اقشار بسیج، نهم اردیبهشت ماه روز بسیج کارگری را به تمامی کارگران غیرتمند کشور و خانواده های مکرم آنان تبریک عرض می نمایم و با گرامی داشت یاد کارگران شهید محمود باغیانی، علیرضا باغیانی و محمد حسین باغیانی، توفیق همه کارگران بسیجی را در تحقق اقتصاد مقاومتی از خداوند متعال خواهانم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز