خبرگزاری کار ایران

رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی بابت حادثه غرق شدن کشتی عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۷۹۷

پارک گئون های گفت که به دلیل کوتاهی و تعلل مقام‌های مسئول که بنا بر تحقیقات اولیه علت اصلی این حادثه اعلام شده است، شخصا عذرخواهی می‌کند.

«پارک گئون های» رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی امروز – شنبه – به دلیل سوء مدیریت دولت در جریان حادثه غرق شدن کشتی مسافربری، عذرخوغاهی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، پارک گفت که به دلیل کوتاهی و تعلل مقام‌های مسئول که بنا بر تحقیقات اولیه علت اصلی این حادثه اعلام شده است، شخصا عذرخواهی می‌کند.

وی طی بیانیه‌ای که از تلویزیون کره‌جنوبی پخش شد، گفت: «از ناتوانی دولت در مدیریت مناسب این حادثه متاسف هستم و بابت آن عذرخواهی می‌کنم.»

پارک ادامه داد: «از این‌که نتوانستم از این حادثه جلوگیری کنم و به دلیل این‌که کمک‌های اولیه ناکافی بود، به شدت متاسف هستم.»

بر اساس این گزارش، خانواده‌های قربانیان تعلل مقام‌های مسئول را علت اصلی این حادثه دانسته و به شدت خشمگین هستند.

کشتی سوول که در سال ١٩٩۴ میلادی در ژاپن ساخته شد، ۱۴۶ متر طول داشت و قادر به حمل بیش از ۹۰۰ سرنشین و همچنین تعدادی اتومبیل سواری و کامیون بود.

صاحبان سوول می‌گویند که این کشتی هنگام آغاز سفر مشکل فنی خاصی نداشته است.

بیشتر مسافران کشتی دانش‌آموزان مدرسه‌ای بودند که در سفری تفریحی به یک جزیره در جنوب کره‌جنوبی می‌رفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز